Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Joden in Vlaanderen radicaliseren hun eigen jeugd. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=152875)

bgf324 18 maart 2011 16:22

Joden in Vlaanderen radicaliseren hun eigen jeugd.

http://www.deredactie.be/permalink/1.984012

Censuurcommisies censuren de schoolboeken in Joodse scholen. Op die manieren worden Joodse kinderen van jongs af aan gehersenspoeld.
Ze manipuleren de geschiedenis en schrappen alles wat niet thuis hoort in hun wereldbeeld. Een representatieve beeld van de Vlaamse samenleving krijgen de Joodse kinderen niet. Op deze manier wordt hun wereldbeeld helemaal vertroebeld; van kleins af aan worden ze geleerd om een afkeer te hebben tegen niet-joden, en mensen die onkuis zijn.

De getuigenis van die leerkracht op het laatste zegt genoeg. Deze manier van haat strooien kan niet, en zeker niet op scholen die gesubsidieerd zijn door de Vlaamse gemeenschap.

Scarabaeida 18 maart 2011 16:40

Hoe verbieden ?

Eigenzinnig 18 maart 2011 16:57

Niet te geloven dat diene zever nog geld krijgt..

Soepsidies stopzetten
Erkenning afnemen
Leerplicht op een erkende school afdwingen

einde gezeik..

Zo Madame Nero haar benen zwart maken..foei..

Scarabaeida 18 maart 2011 16:58

Hard besluit, maar ik ben voor een verbod op die scholen indien mogelijk. In het andere geval privatiseren ze die handel maar (een overheid heeft maar zoveel macht uiteraard).

bgf324 18 maart 2011 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida (Bericht 5368579)
Hard besluit, maar ik ben voor een verbod op die scholen indien mogelijk. In het andere geval privatiseren ze die handel maar (een overheid heeft maar zoveel macht uiteraard).

Wanneer je het privatiseert verplaats je het probleem gewoon. De uitkomst, de radicalisering van de Joden, blijft hetzelfde. Het enige verschil is dat het niet meer gesubsidieerd wordt.

Another Jack 18 maart 2011 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5368496)
http://www.deredactie.be/permalink/1.984012

Censuurcommisies censuren de schoolboeken in Joodse scholen. Op die manieren worden Joodse kinderen van jongs af aan gehersenspoeld.
Ze manipuleren de geschiedenis en schrappen alles wat niet thuis hoort in hun wereldbeeld. Een representatieve beeld van de Vlaamse samenleving krijgen de Joodse kinderen niet. Op deze manier wordt hun wereldbeeld helemaal vertroebeld; van kleins af aan worden ze geleerd om een afkeer te hebben tegen niet-joden, en mensen die onkuis zijn.

De getuigenis van die leerkracht op het laatste zegt genoeg. Deze manier van haat strooien kan niet, en zeker niet op scholen die gesubsidieerd zijn door de Vlaamse gemeenschap.

Zeg jij eens, sympathisant van de NSDAP, wat men met deze scholen moet doen?

bgf324 18 maart 2011 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 5368598)
Zeg jij eens, sympathisant van de NSDAP, wat men met deze scholen moet doen?

Sluiten, en scholen/organistatie verbieden die kinderen op dergelijke wijze manipuleren.
Zelfde geldt voor gebedshuizen (van welke religie dan ook), waar soms haat tegenover anderen (vrouwen, homo's,...) gepredikt wordt.

Rudy 18 maart 2011 17:15

dwaze enquête

den dinges 18 maart 2011 17:20

Citaat:

Maar...! Katolieke en islamietische scholen ook dicht !

Xenophon 18 maart 2011 17:37

Laat die mensen gerust.

Rudy 18 maart 2011 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5368663)
Laat die mensen gerust.

Xeno, wat dan met het begrip mensenrechten ?

Xenophon 18 maart 2011 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 5368680)
Xeno, wat dan met het begrip mensenrechten ?

Geloven in die dwaze zotternijen is zo'n mensenrecht denk ik.

Scarabaeida 18 maart 2011 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den dinges (Bericht 5368634)
Maar...! Katolieke en islamietische scholen ook dicht !

Als ze het curriculum niet respecteren, zeker. Die eersten doen dat doorgaans wel en zijn vaak enkel in naam Katholiek, maar indien ze dat niet deden, zeker.

Eigenzinnig 18 maart 2011 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5368689)
Geloven in die dwaze zotternijen is zo'n mensenrecht denk ik.

Gelukkig voor de Belgicisten en de sossen wel..8-)

artisjok 19 maart 2011 07:24

Ik begrijp niet dat er in die school al 10 jaar geen inspectie meer over de vloer komt.

Jan van den Berghe 19 maart 2011 07:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5368496)

Eerlijk gezegd zie ik geen verband tussen de eerste twee alinea's en de derde. Als iemand meent dat de evolutietheorie niet klopt, houdt dat dan in dat men "haat zaait"? Mag er zoiets nog bestaan als vrijheid van onderwijs?

Dionysus 19 maart 2011 07:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 5369345)
Eerlijk gezegd zie ik geen verband tussen de eerste twee alinea's en de derde. Als iemand meent dat de evolutietheorie niet klopt, houdt dat dan in dat men "haat zaait"? Mag er zoiets nog bestaan als vrijheid van onderwijs?

Als je biologieleerkracht meent dat de evolutietheorie niet klopt dan is hij niet geschikt voor zijn job.

Jan van den Berghe 19 maart 2011 07:35

Citaat:

Dan spreekt u zich tegen: enerzijds stelt u dat men een bepaald soort scholen moet verbieden, anderzijds dan weer dat iedereen schijnbaar moet vrij zijn dergelijke scholen op te richten.

Jan van den Berghe 19 maart 2011 07:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus (Bericht 5369346)
Als je biologieleerkracht meent dat de evolutietheorie niet klopt dan is hij niet geschikt voor zijn job.

Dat is uw bewering, meer niet.

Dionysus 19 maart 2011 07:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 5369348)
Dat is uw bewering, meer niet.

Op ieder vlak is evolutie een zo goed als bewezen feit. Dat is niet mijn mening, dat is onderbouwd door iedere studie en ontdekking in de biologie, archeologie, geologie, etc.

Trouwens als evolutieleer op het curriculum staat dan moeten die scholen dat geven willen ze nog subsidies krijgen. Zoniet sluiten of privatiseren.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be