![]() |
Baby's kunnen niet verkracht worden
http://pauwenwitteman.vara.nl/Fragme...cd23406f8401a0
De advocaat van Robert M. ( de nederlandse kinderoppas met 83 slachtoffertjes) is boos op de media... Zijn client wordt beschuldigd van 'verkrachting' terwijl de advocaat beweerd dat men geen baby's of peuters wettelijk niet kan verkrachten omdat verkrachting 'een sexuele penetratie is die gepaard gaat met geweld' en baby's niet protesteren dus.. Alweer zo'n leuk 'laat me los of ik doe die zeikstraal een ongeluk' tv moment..:? p.s. ik krijg de link niet helemaal actief, zoek de beelden op via 'uitzending gemist' en 17 maart..excuses.. |
Citaat:
|
Citaat:
zie mijn p.s. Update: Nieuwe poging link lijkt nu te lukken http://pauwenwitteman.vara.nl/Fragme...4c1af810ce087d |
Wablief?? 8O
|
Citaat:
|
Wat een non-issue.
De advocaat zegt alleen dat wat zijn cliënt heeft gedaan niet onder de juridische term verkrachting valt. Net zoals het niet onder de juridische termen doodslag of inbraak of valsheid in geschrifte valt. Het gaat gewoon om een ander wetsartikel. Hij zegt ook nog eens letterlijk dat het 'niet minder erg' is wat er is gebeurd maar dat het gewoon anders heet. |
Ik weet er zelfs die beweren dat baby's niet gedood kunnen worden als ze nog niet geboren zijn.
Paulus. |
Citaat:
Maar dat is een andere discussie. |
Citaat:
er heeft zelfs "niemand recht op spreken, want dat mogen alleen slachtoffers, en die kunnen nog niet spreken..." 8O |
Citaat:
|
Citaat:
Als mens? 20 cent kost zo'n mens, netjes via overschrijving voor 't kogelke. Ge moet er geen personeel voor betalen hoor, ik kom er wel met de velo voor naar Nederland. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
We leven in een rechtsstaat en h�*j moet zijn klant zo goed mogelijk bijstaan... Het is niet zo gek dat hij dat zo goed mogelijk probeert te doen, anders moet hij geen advocaat willen zijn. |
Citaat:
Als politicus zou ik ervoor zorgen dat het de allerlaatste keer was dat een advocaat dit soort onzin kon verkopen door die gaten zo snel mogelijk te dichten.. De reacties van alle aanwezigen spraken boekdelen, uiterlijk fatsoen met een innerlijke meltdown van walging.. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik had die interpretatietechniek toch voor mezelf gehouden tot in de rechtszaal, je weet dat je daar mensen verschrikkelijk mee schoffeert ...maar die gast wou daar effe mee komen blinken op nationale tv..degoutant..:evil: |
Citaat:
Die ouders hoeven niet te spreken. Wat kunnen ze zeggen? Dat ze het erg vinden wat er is gebeurd? Dat voegt toch niets toe aan het bewijs? Dat slachtoffers - en alleen slachtoffers - mogen spreken heeft een reden. Zij kunnen dan vertellen wat hen overkomen is en hoe zij dat hebben ervaren. In dit geval de ouders laten spreken is alleen maar show voor de bühne. |
Citaat:
En het parlement zit bovendien tjokvol met advocaten en geen enkel slachtoffer..:evil: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be