![]() |
Zijn pro energie militanten criminelen ?
Is het verspreidden van onjuiste informatie betreffende kernenergie-veiligheid geen misdrijf, een daad die andere mensen in gevaar kan brengen ?
Zonder aan het principe van " vrije meningsuiting " te willen tornen, is dit een vraag die mij kwelt ? |
Citaat:
|
Citaat:
En weet je wat ? Een vraag met een andere vraag beantwoorden, dat is onbeleefd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik wil weten wat andere mensen denken over propagandisten die valse informatie de wereld insturen ? Mensen die levensgevaar minimiseren, en zo anderen in gevaar zouden kunnen brengen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik morgen met mijn auto met in slechte staat verkerende remmen over uw verdoemenis rijd, en ik zeg dan dat ik " zo veilig als mogelijk gereden heb, met de middelen tot mijn beschikking " , is het dan goed voor u ? |
Citaat:
Ik betwijfel dat in kerncentrales die onderworpen zijn aan toezicht van de overheid (FANC) en waar elk klein incident moet gemeld worden en ook wetende dat men steeds met een vergrootglas naar deze centrale kijkt, of men zich daar aan gaat wagen. Nogmaals, ik betwijfel dat, want hun uitbating (lees winst) hangt er vanaf. |
Citaat:
|
Volgens de draadopener zou het gezeik van onze geitenwollensokken vrienden en de geldwolfsossen dus strafbaar moeten zijn?
Zij zouden dus moeten stoppen met het proberen wijs te maken dat wij zonder kernenergie kunnen, dat er geen wetenschappelijke vooruitgang mogelijk is in de kernenergiesector en dat fossiele brandstof annex CO2 goed is voor het milieu? |
Citaat:
|
Citaat:
Aan de andere kant heeft de journalist wel gelijk als hij zegt dat met een ongeval zoals nu in Fukushima, je moet uitgaan van een worst-case scenario en de mensen daar weg krijgen, gewoon uit voorzorg. |
Citaat:
|
Citaat:
Het probleem in de sector is juist het verzwijgen van informatie. |
Citaat:
An Introduction to Radiation Hormesis |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be