Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Bedreigingen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=152971)

Wisord 21 maart 2011 09:11

Bedreigingen

Kan de moderatie stoppen met mij af te dreigen via PM's? Bovendien is echt wel idioot om mij te verdenken een dubblenick van Sugar en een dubbelnick van Quasix te zijn. Dit zijn 2 totaal andere personen.

vlijmscherp 21 maart 2011 09:12

wat ga je doen als ze toch niet stoppen?

Wisord 21 maart 2011 09:17

Alles hier posten in deze thread.

giserke 21 maart 2011 09:18

Hoor ik de banklokken in de verte komen?

Txiki 21 maart 2011 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5372308)
Hoor ik de banklokken in de verte komen?

:cheer: bijna Pasen :cheer:

plakker 21 maart 2011 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wisord (Bericht 5372306)
Alles hier posten in deze thread.

Dreigementen zijn bij wet verboden, posten die handel! :cheer:

lantjes 21 maart 2011 10:26

komt boontje om zijn loontje?:-P

Nunt 21 maart 2011 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door plakker (Bericht 5372367)
Dreigementen zijn bij wet verboden, posten die handel! :cheer:

Doodsbedreigingen ed zijn bij wet verboden. Maar daar gaat het hier vast niet om. Bedreigingen in de zin van: "volg onze regels of we smijten u van het forum" zijn niet verboden he.

CyberpunX 21 maart 2011 10:34

The plot thickens ... :lol:

plakker 21 maart 2011 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nunt (Bericht 5372385)
Doodsbedreigingen ed zijn bij wet verboden. Maar daar gaat het hier vast niet om. Bedreigingen in de zin van: "volg onze regels of we smijten u van het forum" zijn niet verboden he.

Jah... Ok... da's waar :-(

Txiki 21 maart 2011 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door plakker (Bericht 5372396)
Jah... Ok... da's waar :-(

:cheer: vanaf nu wel, posten die handel :cheer:

plakker 21 maart 2011 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5372403)
:cheer: vanaf nu wel, posten die handel :cheer:

Jaaaa! Wij willen sensatie!!

Wisord 21 maart 2011 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nunt (Bericht 5372385)

Bijna, ze vragen me om informatie waar ik geen weet van heb. Maw, riskeer ik een ban door een vermoeden van hen dat ik een dubbelnick van Sugar ben???? Quasix is reeds geband daar ze hem zelfs die bedreigende PM's niet gelevert hebben. Ik krijg een kans om uitleg te geven. Uitleg over wat???? ...

Ze gaan blijkbaar ver, en in mijn ogen TE VER.

vlijmscherp 21 maart 2011 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wisord (Bericht 5372490)
Bijna, ze vragen me om informatie waar ik geen weet van heb. Maw, riskeer ik een ban door een vermoeden van hen dat ik een dubbelnick van Sugar ben???? Quasix is reeds geband daar ze hem zelfs die bedreigende PM's niet gelevert hebben. Ik krijg een kans om uitleg te geven. Uitleg over wat???? ...

Ze gaan blijkbaar ver, en in mijn ogen TE VER.

dan post je toch hier gewoon niet meer??

is dit forum zo belangrijk voor jou? dat kan ik dus echt niet snappen hé, je moet toch ook een leven hierbuiten hebben???

Wisord 21 maart 2011 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 5372500)

is dit forum zo belangrijk voor jou? dat kan ik dus echt niet snappen hé, je moet toch ook een leven hierbuiten hebben???

Waarom zou ik op mijn kop moeten laten schijten door een paar omhooggevallen figuren?

Ik begrijp wat je wil zeggen, maar geef zelf toe... zou je dat zelf doen?

Ik heb hier een aantal zeer toffe mensen leren kennen dus ik zie niet in waarom ik me hier zou laten wegjagen onder luid aplaus en toegejuich van een bepaald groepje.

plakker 21 maart 2011 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 5372500)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wisord (Bericht 5372508)
Waarom zou ik op mijn kop moeten laten schijten door een paar omhooggevallen figuren?

Ik heb hier een aantal zeer toffe mensen leren kennen dus ik zie niet in waarom ik me hier zou laten wegjagen onder luid aplaus en toegejuich van een bepaald groepje.

ik moet eerlijk zijn, ik zou dat toch ook niet pikken, wegblijven is kop naar beneden en nederig toegeven.

vlijmscherp 21 maart 2011 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wisord (Bericht 5372508)

ja tuurlijk zou ik hier niet meer posten, mocht ik me niet meer welkom voelen.
je kan die toffe mensen ook hierbuiten zien hoor.

maar jij denkt dus dat er een gerichte campagne tegen jou is vanuit het moderatieteam? vind je dat zelf niet wat vergezocht? zou het niet kunnen dat ze wel degelijk redenen hebben om die pb's te versturen?
ik kan me echt niet inbeelden dat ze dit zouden doen zonder goede reden, zomaar, omdat ze tijd teveel zouden hebben.

af en toe eens afstand nemen van dit forum, het kan helpen hoor.

Wisord 21 maart 2011 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 5372517)
ja tuurlijk zou ik hier niet meer posten, mocht ik me niet meer welkom voelen.
je kan die toffe mensen ook hierbuiten zien hoor.

maar jij denkt dus dat er een gerichte campagne tegen jou is vanuit het moderatieteam? vind je dat zelf niet wat vergezocht? zou het niet kunnen dat ze wel degelijk redenen hebben om die pb's te versturen?
ik kan me echt niet inbeelden dat ze dit zouden doen zonder goede reden, zomaar, omdat ze tijd teveel zouden hebben.

af en toe eens afstand nemen van dit forum, het kan helpen hoor.

Ik kon het bijna ook niet geloven tot ik die pm's las, ik was stomverbaasd.... en even later stelde ik vast dat Quasix een ban had???... Zoals ik al zei hebben ze redenen, onjuiste redenen weliswaar. Waarom zou ik om de valse reden mij laten wegjagen.

Wisord 21 maart 2011 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door plakker (Bericht 5372514)
ik moet eerlijk zijn, ik zou dat toch ook niet pikken, wegblijven is kop naar beneden en nederig toegeven.

Zeer juist, bedankt voor uw begrip.

Txiki 21 maart 2011 11:51

En wat is nu eigenlijk het probleem?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be