![]() |
Klantgerichtheid bij Bpost? Nul op tien.
Vrijdag kreeg ik in mijn brievenbus een melding dat er een aangetekende zending werd aangeboden die dag.
Terwijl ik de hele dag thuis was, en dit de tweede keer is dat de postbode het nalaat aan te bellen kwam de stoom al uit mijn oren, want je kan pas de maandag erop om je zending. Nu goed, ik merkte op dat de aangetekende zending op mijn vrouw haar naam staat, dus neem ik mijn paspoort met werkende chip, samen met de melding van de zending én ons trouwboekje vandaag mee naar het postkantoor. Kom ik daar aan en krijg ik die zending niet mee 8O Bediende: "Jij kan niet bewijzen dat dat je vrouw is" Ik: "toch wel, je kan mijn paspoort in je kaartlezerke steken en hopla." Bediende; "toch niet" Ik: "Ok, dan heb ik nog even dit voor u, ons trouwboekje" Die wou dat dus gewoon nog niet bekijken e 8O Ik kom dus van een kale reis terug en bel de klantendienst van Bpost... Ik leg de meneer aan de telefoon het verhaal uit Hij "begrijpt" mijn frustratie, maar de brief staat op mijn vrouw haar naam, en hij vraagt zich af of ik het normaal zou vinden dat zij mijn post komt ophalen... Ik: "Jah, nogal logisch dat ik dat normaal zou vinden, daarom zijn we toch getrouwd??" Hij: "in het vervolg moet je er Meneer en Mevrouw ... opzetten" (Net alsof ik die post naar mezelf verzend :roll:) Ik: "Kijk meneer, ik vind uw antwoord ontoereikend en zou graag hebben dat u een klachtendossier opstelt, want klantgerichtheid bij Bpost is een dikke nul op tien. Daarbovenop is het zo, ALS de postbode dan al eens aanbeld, iedereen die de deur opendoet zou mogen tekenen!" Ok, dit ging zo nog wat door... Ik word per brief op de hoogte gesteld van mijn lopende klacht... Hopelijk komt die dan op mijn naam toe... :| |
Druppel op een hete plaat.
Ik ben al blij dat mijn post niet verloren gaat of beschadigd wordt. |
Citaat:
Daarom dat de facteur dat niet afgeeft aan u, ... Maar nee ge hebt gelijk, ik kan die asseholles hun bloed ook drinken, ... als ze niet te laat leveren, of den boel beschadigd is, komt het gewoon nooit toe, ... gepiekt, ... en het is niet 1 keer dat ik dat heb voorgehad, ... Op den duur probeerde ik altijd te werken met koerier bedrijven, ja dat is duurder, maar dan blijven die vuil dieven er tenminste met hun fikken af. Van alle zendingen die ik zo uit Holland gehad heb, nooit ook maar 1 probleem mee gehad, en dat was soms apparatuur waar duidelijk een Apple logo op stond, ... Maar als het van bij Belgische bedrijven kwam, ... hadden ze er 2 kansen op 10 met hun poten aan gezeten. |
Citaat:
Al zal ik toch aan het kortste eind trekken |
Citaat:
|
Het briefgeheim is tot nader order nog steeds onschendbaar. Dit betekent dat, in principe althans, aangetekende brieven voor mevrouw enkel en alleen voor mevrouw bestemd zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
http://www.bpost.be/site/nl/resident...egistered.html Uw "klacht" is onterecht en hoort linea recta naar de prullenmand te worden verwezen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die mens van de klantendienst zei me zelf dat een kopie van haar paspoort voldoende is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar de service van BPost is alleszins een lachertje... |
Citaat:
Om hetzelfde pakje van twintig kilo op te sturen naar het buitenland betaalde ik (in de week) in DE Haan 90€ en in Assebroek 60€ |
Citaat:
Maar ik begrijp wat u wil zeggen :| |
Citaat:
Dat kan toch niet? |
Citaat:
Daarbij, ik stel hier niet de vraag of ik fout ben of niet, want wettelijk gezien zal dat wel allemaal juist zijn. Het gaat om het principe, en een beetje klantgerichtheid. Het gaat verdomme maar over een brief van DKV, 't staat er dan nog in grote letters op. Terwijl dat nu eigenlijk helemaal niets ter zake doet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be