![]() |
IP-adres <> PC
In de andere draad wordt in een aantal posts geschreven dat gelijke IP's bewijzen dat gepost werd vanop dezelfde PC.
Citaat:
1) Vele providers werken met roterende IP-adressen om hosting te vermijden. Wat op dag 1 uw IP is, kan de volgende dag dat van een ander zijn. Het kan zelfs van de ene minuut op de andere 2) Iedereen die achter een firewall zit (Internet café, bedrijf, hotel) heeft hetzelfde IP adres. Waarmee ik zeker de discussie niet opnieuw wil voeren, gewoon een misverstand uit de wereld helpen De mods mogen deze draad gerust sluiten. |
Onze detector werkt dan ook niet alleen op ip adressen ;-)
|
Citaat:
1) doet niet terzake..het gaat over gelijke IP's...dit soort toeval( IP nick1 komt terug via nick 2 ) is praktisch onmogelijk 2) de meeste grote bedrijven etc. werken niet met één IP maar met een proxy server en eigen IP's.. 3) dit geval en vooral de reactie van betrokkene laten weinig aan de verbeelding over.. |
Heeft een pc zelf ook niet zo'n eigen adresje (buiten het gewone IP-adres) ?
|
Citaat:
En ietwat goede sofware leest je -OS. -Browser. -Schermformaat. -Letterformaat. -Vorige bezochte site. -Internet provider -geschatte localisatie (dikwijls incorrect) -en nog heel wat méér. Natuurlijk veel meer werk dan gewoon de IP vergelijken. (en zo ze écht willen ook het formaat van je HDD en de software die erop staat) Anoniem op het net? Forget it! |
Citaat:
Zou me verbazen. Vreemde zaak iig. |
Citaat:
12 of 24 identieke PC's, zelfde OS en browser etc, zelfde IP, zelfde soft |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Da was fout verdoeme, nu citeer ik mezelf al. :roll: PS; da was dus voor filo! |
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien zijn bibliotheken 's avonds laat en 's nachts toch echt gesloten, terwijl bepaalde lieden en permabannelingen met een nieuwe dubbelnick op het forum dan actief zijn. |
Citaat:
En dan de hotspots, die zijn 24/24 open: je zal maar op 300m ervandaan wonen. |
Citaat:
Ik ga er vanuit dat mensen die heelderdagen en soms ook nachten op 'n forum zitten, 'n eigen PC hebben, in biebs zitten de hele dag, of des nachts tot 3 uur, zou me ook verbazen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alsof alleman tegenwoordig in de bieb zit te forummen, of in de Mc Do of Inet cafés, komaan seg, wel beetje serieus blijven eh.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be