![]() |
Waarom wij?
Wij hebben de grootste staatschuld ter wereld...
Wij hebben geen regering... Wij moeten 25 miljard besparen... ... waarom moeten wij ons dan in een oorlogsavontuur gewagen? :oops: :oops: :oops: Paulus. |
Citaat:
Omdat, when people lose Everything, they have nothing left to lose, And they lose it... Ach, kop op, zo erg is het nog niet. Je bent te pessimistisch. Het ergste moet nog komen. ;-) Ze hadden beter thuis gebleven.. |
Citaat:
Volgens mij was het beter geweest dat hun moslimbroeders de klus klaarden. Paulus. |
Als ieder land zo denkt ...
|
Citaat:
|
Onze F16's zaten al in Griekenland om daar wat te pangpangen, kost ook geld.
Met Libië kunnen ze zich eens nuttig maken. |
Citaat:
Zou ieder land de hoogste staatsschuld ter wereld hebben? Zou ieder land dringend 25 miljard euro moeten besparen? Paulus. |
Citaat:
Paulus. |
Ik zou me - als mens - niet goed voelen als ons landje niet zou meedoen...
|
Nooit meer oorlog. Vreemd dat de N-VA daar niet aan gedacht heeft...
|
Citaat:
|
Citaat:
Jouw antwoord zet me aan het nadenken. Bedankt. Paulus. |
Citaat:
maar wacht eens even, ... |
Citaat:
gas, olie, en misschien wel nieuwe wapens, t zij voor een van de partners, t zij voor de Libiers, ... Investeren noemen ze dat, ... en hoe meer infrastructuur er naar de kloten geschoten wordt, hoe meer we achteraf mogen opbouwen, ... |
Citaat:
En hoe voel je je nu we Amerikaanse imperialisten en Europese koloniale schoothondjes mee helpen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Belgie heeft ondanks geen regering, een kleine begrotingstekort zelfs kleiner dan Nederland, Frankrijk en Engeland. Hetgeen ik vreemd vind zelfs |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be