![]() |
Pffft... Het Vlaams Belang loopt leef...
Wat praktisch iedereen - behalve de top en enkele radicalen van het VB - voorspelde (of kon voorspellen) is - reeds geruime tijd - een feit en wordt nogmaals bevestigd.
<<Volgens Karim Van Overmeire, Vlaams parlementslid en Aalsters gemeenteraadslid, zijn heel wat mensen teleurgesteld in de harde lijn aan de top. Van Overmeire verliet de voorbije zomer de partij. "De partijtop mist keer op keer de kans om een nieuwe koers uit te stippelen".>> Lees hier verder De Winter zal voor een strenge winter in het VB zorgen... En wat zegt Valkeniers, voorzitter bij naam?... "Het programma is wat het is en dat zal ook zo blijven"... Velen zullen waarschijnljk - in het belang van de N-VA -hopen dat het VB blijft bestaan zodat de Vlaamse 'racisten' toch nog een thuis hebben en niet overstappen naar de N-VA... |
Leeglopers en leefloners kende ik al, maar wat zijn leeflopers?
|
Citaat:
|
Even ontopic denk ik niet dat het komt door de "harde lijn" van het VB, maar veeleer aan het ontstaan van een alternatief (NVA) dat het VB heel wat leden/stemmen misloopt.
Helemaal niets mis mee natuurlijk, dat is nu eenmaal politiek |
Het botsen van ego's, meer moet ge er niet achter zoeken. Zeg ik al jaren. :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De reden waarom ik hier maar af en toe nog eens kom piepen, geen parels meer voor zwijnen zou ik durven zeggen ! 8-) |
Citaat:
- het VB heeft al twintig jaar gelijk ergo het zijn racisten - zij moeten bijgevolg van programma veranderen ....want anders beginnen wij huilie-huilie met onze voetjes te stampen en gaan wij snotterend in een hoekje staan... ....wat is uw punt F met deze draad? |
Citaat:
En dan was er de immense lafheid van de CD&V in de persoon van Leterme en de walgelijke en totaal anti-Vlaamse uitspraken van Marianne "Vlaams zijn is goed voor tijdens de verkiezingen" Theyssen. Koppel dat aan de weerzin die de Waalse arrogantie opriep bij de gemiddelde Vlaming en breng op smaak met de uitgesproken extraverte persoon die BDW is en die een duidelijke taal spreekt die de gewone Vlaming begrijpt. Dat is het recept van het N-VA succes. |
Als ik 't goed begrijp zitten al die vroegere racistische VB stemmers nu bij de NVA?
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe zat dat ook alweer met de ouders, of waren 't de grootouders van BDW tijdens de oorlog? |
slippendrager de gucht
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
raden
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En jij zit in het orchest?? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be