![]() |
Une édition flamande du Soir
Le Soir publie ce mardi une édition exceptionnelle en Flandre, avec 5 pages spéciales rédigées en néerlandais. Une nouvelle preuve de sa volonté de maintenir le dialogue.
http://www.lesoir.be/culture/medias/...oir-829596.php Kijk eens aan hoe goed ze het voor hebben met ons Vlamingen. We mogen niet alles geloven wat die stoute De Wever allemaal over hen zegt en schrijft. Zij hebben enkel goede bedoelingen. Je kan zelfs chatten met Beatrice Delvaux in het nederlands! De commentaren tot nu toe spreken voor zich ... |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom het voor de Nederlandstalige versie andere artikels moeten zijn. De Franstaligen beginnen in hun broek te schijten! Zeker sinds Downingstreet 10. Ze beginnen te voelen dat hun rijk over en out is. |
Citaat:
Samen straks kijken naar de gemeenteverkiezingen van 2012? |
Schandeloze Belgicistische propaganda. Blijkbaar willen ze een groot front vormen, samen met wat Belgen van de SP.a, groen! en wat tsjeven. (Vlamingen zal ik ze maar niet noemen)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
LeSoir heeft zich er toen vanafgemaakt met de smoes dat het een bijdrage van een 'kronikeur' was zelfs. |
Citaat:
Vergeet niet dat er mensen zijn die er toe in staat zijn van het kanaal over te zwemmen... Much ado about nothing. Het ging om een column. Waar zit men nu met het recht op vrije meningsuiting ? |
Citaat:
Al de rest is racisme en nog wat links correct gereutel. |
Citaat:
het moet u echt dun door de broek lopen ... |
Citaat:
|
11h31
[Commentaire de la part de DomDom: ] Het probleem in België is altijd de flamingant geweest en zal dat blijven zolang we ze niet buitenzetten!! 11h26 [Commentaire de la part de DomDom: ] @Pieter: ik begrijp het maar al te goed, ik ben zelf een Vlaming, en ik vertel enkel maar de waarheid. De waarheid die de flamingant probeert te verdoezelen met uitgevonden excuses! |
Citaat:
1 iemand zei om de flaminganten buiten dit land te zetten. |
Citaat:
Citaat:
We zijn nu 3 jaar later en de vraag blijft brandend actueel. Heeft er iemand een beter idee ? |
Citaat:
|
Citaat:
'Al lachend zegt de zot de waarheid'. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be