![]() |
Zionisten maken van heel Israël een modern getto.
Israël heeft beslist om behalve aan de grens met Egypte, Gaza en de Westbank nu ook een hek te bouwen aan de grens met Jordanië. Als ze daarna ook iets dergelijks bouwen met de grens aan Libanon, hebben ze een heel modern getto neergezet. Flink zo!
Wie gaan ze dat verwijten? Citaat:
![]() of is het een nieuwe klaagmuur? |
Citaat:
Verder een uitstekend plan. Ik wou dat ze dat hier in Europa ook deden om die opdringerige horde nietsnutten waar alleen maar ellende van komt, buiten te houden. |
Citaat:
Kan je elke dag gezellig bang zitten wezen tot er een opdringerige nietsnut passeert. Ow shit, dat ben je nu al ... |
zozo, sus iratus en sdx hebben net dezelfde avatar én zelfde onderschrift. en zijn quasi gelijktijdig aanwezig , maar net niet...
toeval :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Uw plaat blijft hangen Agit, u heeft dat net ook al in die andere draad gecopypast.
|
Citaat:
|
Citaat:
De rabiate moslimbashers zijn even van terrein veranderd. Alle hens aan dek in de Israel draden! . |
Citaat:
Ten eerste ben ik beslist géén aanhanger van Israël en ook de Palestijnen laten mij arctisch koud. Ik heb het al vaker gezegd en zal het nog maar eens herhalen: Als morgen zou blijken dat heel dat conflictgebied -van Egypte tot en met Syrië en Libanon, en alles wat daar tussenin ligt- een integraal deel van de Middellandse Zee zou zijn geworden, dan zal ik daar geen traan om laten. En ten tweede strooien u en de uwen kwistig met die 'hasbara'-term hier op het forum terwijl u zelf precies hetzelfde doet, zij het in een Palestijnse variant. U verklaart immers Palestijnse acties en doet aan publieke diplomatie als aanhanger van de Palestijnen. Kortom, het bekende verhaal van die potten en ketels die zwart zien. |
Citaat:
Het is dus niet enkel de politiek van Israel tov de palestijnen, het is de politiek van zionisten tout court welke te verwerpen is. |
voor de verandering nog eens een joden bashdraad ...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ten gronde: als ze over hun hekwerken een golfplaten dak leggen, hebben ze een bruikbaar kiekenkot. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be