![]() |
Prins Berhard (Jr.) terroriseert eigenaresse frietkot anex friettent anex snackbar.
Wie willen ons patatje oorlog, berenlullen met satésaus en frikandellen met vette maoy.
't Is de schuld van het kapitaal. http://www.quotenet.nl/biz/amsterdam...ernhard-jr.php. |
leuk
|
Allemaal dezelfde
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is bizar dat eermalige Amsterdamse achterbuurten plotseloos veranderen in chique buurten �* la Apollolaan.
Dat van die huurverhoging kan ik me in zekere zin voorstellen. De overheid geeft zelf het slechte voorbeeld. Maar dat de juf moet wijken voor een dure snollentent waarvan er in Mokum al genoeg zijn is weer het andere uiterste. Als ik die juf was zou ik naar een goede sociale advocaat gaan. En die zijn er wel! |
Over hufterig gedrag gesproken.
Zoals Reinout Oerlemans ,die een pand in Amsterdam Zuid , in de Valeriusstraat heeft gekocht. Hij terroriseert en pest al maanden een alleenstaande vrouw weg, die daar jaren een bovenwoning huurt. Hier hoor je de Rutte-club niet over. Het zijn vooral" de kleine hufters" die ze aanpakken. |
Citaat:
|
De Valeriusstraat in oud-zuid was vroeger een middenstandsbuurt. Wat dat betreft ben ik (opnieuw) ervaringsdeskundige want ik ben in die straat geboren.
Vandaar dus mijn opmerking. |
Citaat:
Is dat anders dan criminele BN'ers? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het gedoogkabinet van Rutte spreekt regelmatig over het aanpak van kleine criminelen (k*t Marokkaantjes). Over crimineel gedrag van BN' ers hoor ik ze nooit. Is dat een hobby van de rechtse kerk? |
Dat is gedrag die wel meer voorkomt bij die Koninklijke strontfamilies.
|
![]() Met je poten van mijn snackbar blijven, verrekte mongol!! ![]() |
![]() |
Citaat:
Sinds de kabinetten Kok hoor je politici in Nederland daarover. Sinds je daar stemmen mee kan winnen, zeg maar. De uitvinder van de kutmarokkaan was een (heroine)hoerenloper van de PvdA trouwens. Rob Oudkerk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De eigenares kan zich nog steeds in brand steken zoals deze Iraanse journalist die enkel in Nederland mocht blijven indien hij zich voordeed als homo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be