Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Debat tussen forumleden (https://forum.politics.be/showthread.php?t=153148)

Txiki 24 maart 2011 22:28

Debat tussen forumleden

Wat ik nu eens echt leuk zou vinden: een debat over bijvoorbeeld de "toekomst van België" tussen forumleden. Ik bedoel dan een echt debat, in een zaal(tje), met andere forummers in het publiek.

bgf324 25 maart 2011 00:19

Wie neemt de emmers stront mee, om naar mekaar met te smijten?

Als ik de hopeloosheid van de 'debatten' hier zie :roll: Wat gaat dat dan geven in real-life?

Alboreto 25 maart 2011 07:13

Als ik zie welke bedreigingen er van sommigen komen heb ik weinig zin om mijn gezicht ergens te gaan vertonen.

SDG 25 maart 2011 07:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5379449)
Als ik zie welke bedreigingen er van sommigen komen heb ik weinig zin om mijn gezicht ergens te gaan vertonen.

Diegenen met de grootste mond op internet zijn doorgaans in het echte leven de grootste angsthazen.

Txiki 25 maart 2011 08:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 5379461)
Diegenen met de grootste mond op internet zijn doorgaans in het echte leven de grootste angsthazen.

Voila.

vlijmscherp 25 maart 2011 08:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 (Bericht 5379304)
Wie neemt de emmers stront mee, om naar mekaar met te smijten?

Als ik de hopeloosheid van de 'debatten' hier zie :roll: Wat gaat dat dan geven in real-life?

in real-life ga je dat niet hebben hoor.

Txiki 25 maart 2011 10:19

Interessant dat het topic zelf al bijna 100 bekeken is, maar er nauwelijks reactie op komt. 8-)

Anna List 25 maart 2011 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5379103)
Wat ik nu eens echt leuk zou vinden: een debat over bijvoorbeeld de "toekomst van België" tussen forumleden. Ik bedoel dan een echt debat, in een zaal(tje), met andere forummers in het publiek.

lol, dat komt niet goe :-)

SDG 25 maart 2011 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5379666)
Interessant dat het topic zelf al bijna 100 bekeken is, maar er nauwelijks reactie op komt. 8-)

Niemand die zich kenbaar durft maken, misschien?

plakker 25 maart 2011 10:29

hmmmm....
Ik vrees dat er relletjes zouden van komen.
Andere debatten worden gevolgd door tv, radio of veel neutrale bijstaanders.
Nu ga je gewoon 2 kampen (of meerdere) anoniem in een zaaltje pompen en zien wat er van komt...

Anna List 25 maart 2011 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door plakker (Bericht 5379692)
hmmmm....
Nu ga je gewoon 2 kampen (of meerdere) anoniem in een zaaltje pompen en zien wat er van komt...

ergens een parking lijkt mij ook geschikter :-o

Txiki 25 maart 2011 10:33

Citaat:

hmmmm....

Denk je nu echt dat het gros van de forummers zo stoer en gewelddadig is als puntje bij paaltje komt? :-D

Anna List 25 maart 2011 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5379702)
Denk je nu echt dat het gros van de forummers zo stoer en gewelddadig is als puntje bij paaltje komt? :-D

d'r loopt er hier toch éne rond die ik met plezier aan zijn oren ga trekken :-P

plakker 25 maart 2011 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5379702)

Bwah, 'k weet niet, ik vergelijk dat zo een beetje met die betoging voor de universiteit een tijdje geleden. :-)

Txiki 25 maart 2011 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door plakker (Bericht 5379731)
Bwah, 'k weet niet, ik vergelijk dat zo een beetje met die betoging voor de universiteit een tijdje geleden. :-)

Ah maar ja, als je schaapjes bang maakt, worden dat ook wolven, he...

Pelgrim 25 maart 2011 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto (Bericht 5379449)

Neem het aan van iemand die al negen jaar naar forummeetings gaat: die 'sommigen' dagen NOOIT op. Die durven namelijk niet.

Pelgrim 25 maart 2011 12:21

Citaat:

hmmmm....

Nog nooit rellen gezien op forummeetings.

Degenen die de moeite zullen nemen van achter hun scherm vandaan te komen en naar zo'n debat te gaan, zijn degenen die een politiek debat ook serieus zullen nemen.
Ik denk dat een "real life" politics debat inhoudelijk én vormelijk wellicht veruit superieur zal zijn aan het gezeik van de zevende dag en soortgelijken.

Overigens bestond er ooit een plan om een Debatclub op te richten in de schoot van politics, maar wegens gebrek aan interesse is dat nooit doorgegaan.

Txiki 25 maart 2011 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 5380033)
Neem het aan van iemand die al negen jaar naar forummeetings gaat: die 'sommigen' dagen NOOIT op. Die durven namelijk niet.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 5380042)

Degenen die de moeite zullen nemen van achter hun scherm vandaan te komen en naar zo'n debat te gaan, zijn degenen die een politiek debat ook serieus zullen nemen.
Ik denk dat een "real life" politics debat inhoudelijk én vormelijk wellicht veruit superieur zal zijn aan het gezeik van de zevende dag en soortgelijken.

Overigens bestond er ooit een plan om een Debatclub op te richten in de schoot van politics, maar wegens gebrek aan interesse is dat nooit doorgegaan.

Pelgrim heeft gelijk. 8-)

plakker 25 maart 2011 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 5380042)

Misschien wel.
Maar van een internetforum een real-life debatclub maken zie ik niet echt mogelijk.
Allez, mogelijk misschien wel, maar de drempel naar het echte leven is groter dan je pc eens aansteken he (zoals jij dus al zei he :lol:)
Anyway, als je sommige discussies ziet hoe sommigen anderen uitlokken tot bijvoorbeeld persoonlijke aanvallen, zou dat in het echt toch kunnen uitmonden in een vuistgevecht.
Als die mensen natuurlijk ook aanwezig zouden zijn he.

Nu goed, ik ben dan natuurlijk nog nooit naar een forummeeting geweest hoor

Pelgrim 25 maart 2011 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5380049)
Pelgrim heeft gelijk. 8-)

Eigenlijk blijf ik beter weg van dat debat, anders zou't veel te rap gedaan zijn eh.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be