![]() |
Debat tussen forumleden
Wat ik nu eens echt leuk zou vinden: een debat over bijvoorbeeld de "toekomst van België" tussen forumleden. Ik bedoel dan een echt debat, in een zaal(tje), met andere forummers in het publiek.
|
Wie neemt de emmers stront mee, om naar mekaar met te smijten?
Als ik de hopeloosheid van de 'debatten' hier zie :roll: Wat gaat dat dan geven in real-life? |
Als ik zie welke bedreigingen er van sommigen komen heb ik weinig zin om mijn gezicht ergens te gaan vertonen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Interessant dat het topic zelf al bijna 100 bekeken is, maar er nauwelijks reactie op komt. 8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmmm....
Ik vrees dat er relletjes zouden van komen. Andere debatten worden gevolgd door tv, radio of veel neutrale bijstaanders. Nu ga je gewoon 2 kampen (of meerdere) anoniem in een zaaltje pompen en zien wat er van komt... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Degenen die de moeite zullen nemen van achter hun scherm vandaan te komen en naar zo'n debat te gaan, zijn degenen die een politiek debat ook serieus zullen nemen. Ik denk dat een "real life" politics debat inhoudelijk én vormelijk wellicht veruit superieur zal zijn aan het gezeik van de zevende dag en soortgelijken. Overigens bestond er ooit een plan om een Debatclub op te richten in de schoot van politics, maar wegens gebrek aan interesse is dat nooit doorgegaan. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maar van een internetforum een real-life debatclub maken zie ik niet echt mogelijk. Allez, mogelijk misschien wel, maar de drempel naar het echte leven is groter dan je pc eens aansteken he (zoals jij dus al zei he :lol:) Anyway, als je sommige discussies ziet hoe sommigen anderen uitlokken tot bijvoorbeeld persoonlijke aanvallen, zou dat in het echt toch kunnen uitmonden in een vuistgevecht. Als die mensen natuurlijk ook aanwezig zouden zijn he. Nu goed, ik ben dan natuurlijk nog nooit naar een forummeeting geweest hoor |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be