![]() |
Mathias de Clerq valt opnieuw N-VA aan
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=PD381NA7
De Clerq tracht wederom het wereldrecord intentieprocessen, contradicties en grove fouten in één opiniestuk te verbreken. Of is wat hier staat geen contradictie? Citaat:
Citaat:
|
Andere politici die de N-VA aanvallen doen dat gewoon uit pure machteloosheid en frustratie. Lijkt me trouwens ook meer en meer op electorale strategieën.
BDW & Co laten zich niet zo makkelijk uit hun lood slaan, en dat weet de kiezer verdomd goed. |
Wie is Mathias de Clerq? Ik bedoel: wat heeft die kerel ooit al gepresteerd?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik begin mij stilaan af te vragen waarom N-VA niet gewoon zélf een stap opzij zet.
Denken die andere partijen dan écht dat ze betere onderhandelingsresultaten kunnen afdwingen van een Waalse tegenpool die "demandeur de rien" is? Laat ze het dan bewijzen hee. Of gaan ze tekenen voor de zoveelste Vlaamse aderlating? Ik wil ze dat wel eens zien uitleggen aan (verdedigen bij) hun kiezers. Ik voorspel dan - een aantal jaar verder - een volgende verkiezingsnederlaag vor hen. Ze verdienen er trouwens nu al een, omdat ze net zoals de Waalse kant genoegen lijken te nemen met de huidige regering van lopende zaken. Intussen zitten we daar al bijna een jaar mee opgescheept. En denken ze dat de Vlaming niet weet dat die een een Vlaamse minderheid kent? Nu kunnen ze nog zonder N-VA (en VB) als ze al de rest op een hoopje gooien. Er gaat een moment komen dat dat niet meer zo zal zijn. Doe zo voort, traditionele partijen! |
Citaat:
Hoe langer ze blijven, hoe meer paniekvoetbal bij die klootzakskes. Den Terme heeft zich gisteren kostelijk belachelijk gemaakt. |
Type Freya; veel blabla, niks kunnen en er toch nog geraken als we niet oppassen.
|
:thumbsup: voor Mathias... weeral.
Trop is teveel. Citaat:
|
Citaat:
|
Dan worden we opgelicht waar we bijstaan en dan zal je er niks aan kunnen doen. |
Citaat:
Die Leterme die zegt "maak dan een regering" (vertaling: Geef dan toe aan Wallonie) Die Leterme die zegt "neem uw verantwoordelijkheid" (vertaling: Geef dan toe aan Wallonie) Die Leterme die zegt "hij heeft nog niks gepresteerd met zijn overwinning?" (vertaling: hij heeft nog steeds niet toegegeven aan Wallonie) Tenslotte heeft hij een punt. Hij heeft het al eens voorgedaan. Ge geeft toe en ge krijgt er de 16 voor. Simpel. Of wacht, volksverraad was niet de bedoeling van BDW. Shit, hij kan van Leterme niks leren. |
Citaat:
De zaak is dat N-VA een te groot manipulator is om het zelf te zeggen. Ze laten het aan andere over. Ze durven zelf niets doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De N-VA neemt er geen genoegen mee, of heb je de aanvaring Leterme - De Wever over het hoofd gezien? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be