Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   10 april - 301 dagen zonder regering (https://forum.politics.be/showthread.php?t=153159)

QuasiX 25 maart 2011 09:46

10 april - 301 dagen zonder regering

Schande!!
Ze verdienen wantrouwen van alle burgers.
Meer kan ik niet zeggen.
En wat denk jij?

plakker 25 maart 2011 09:48

Persoonlijk heb ik meer vertrouwen gekregen in personen als BDW, net omdat er nog geen regering is, en niet, zoals zovele voorgangers een regering vormt om aan hun postje te kunnen beginnen.

Plaas 25 maart 2011 09:55

BDW stapelt anders ook gewoon z'n postjes hoor.

ViveLaBelgique 25 maart 2011 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door plakker (Bericht 5379603)
Persoonlijk heb ik meer vertrouwen gekregen in personen als BDW, net omdat er nog geen regering is, en niet, zoals zovele voorgangers een regering vormt om aan hun postje te kunnen beginnen.

De reden waarom een groot manipulator geen postje wil is omdat hij zelf nooit iets gaat doen. Een groot manipulator laat anderen zijn werk opknappen.

ViveLaBelgique 25 maart 2011 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Plaas (Bericht 5379614)

BDW en co is vooral uit op macht. Hij zal zoveel mogelijk anderen inschakelen om postjes in te vullen. Hij maakt als groot manipulator ook misbruik van anderen op posten die niet door de N-VA zijn ingevuld. Zo kan hij zich nooit verbranden door zelf iets te doen.

Zie ook hoe ze Muyterske van het niets minister hebben gemaakt.

Anna List 25 maart 2011 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX (Bericht 5379598)
Schande!!
Meer kan ik niet zeggen.
En wat denk jij?

niks schande

PS wint verkiezingen met "meer Belgie"
N-VA wint verkiezingen met "minder Belgie"

het is nogal logisch dat deze legitieme democratische keuzes niet te rijmen vallen op federaal niveau

het wordt tijd dat daar de logische conclusie uit getrokken wordt.

forzaflandria 25 maart 2011 10:59

So what? Er is een regering van lopende en af-en-toe struikelende zaken. Verder wordt het als maar duidelijker dat het probleem niet de regering is, maar Belgie zelf.

backfire 25 maart 2011 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Plaas (Bericht 5379614)

Zoals?

Vette Pois(s)on 25 maart 2011 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 5379618)
BDW en co is vooral uit op macht. Hij zal zoveel mogelijk anderen inschakelen om postjes in te vullen. Hij maakt als groot manipulator ook misbruik van anderen op posten die niet door de N-VA zijn ingevuld. Zo kan hij zich nooit verbranden door zelf iets te doen.

Zie ook hoe ze Muyterske van het niets minister hebben gemaakt.

Zonder macht en zonder postjes geen bestuur, geen kans om uw beleid en visie uit te werken.

QuasiX 25 maart 2011 11:59

Citaat:

Ben jij een fan van niksdoeners?

Plaas 25 maart 2011 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door backfire (Bericht 5379833)
Zoals?

Hij is raadslid in Antwerpen, parlementslid in Vlaanderen en gemeenschapssenator in België. Daarnaast is hij natuurlijk ook nog de voorzitter van de NVA.

QuasiX 25 maart 2011 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5379626)
niks schande
...

Ik eet ook graag frietjes... maar ja...

plakker 25 maart 2011 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX (Bericht 5379970)

Een fan moet je me niet noemen, maar ik heb wel meer respect voor mensen die bij hun standpunt blijven dan voor mensen die hun eigen ideologieën en principes verloochenen om toch maar in een regering te zitten.
Dus, fan? Neen. Respect? Ja.

Antoon 25 maart 2011 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Plaas (Bericht 5379996)
Hij is raadslid in Antwerpen, parlementslid in Vlaanderen en gemeenschapssenator in België. Daarnaast is hij natuurlijk ook nog de voorzitter van de NVA.

kassa, kassa.

QuasiX 25 maart 2011 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door plakker (Bericht 5380021)
Een fan moet je me niet noemen, maar ik heb wel meer respect voor mensen die bij hun standpunt blijven dan voor mensen die hun eigen ideologieën en principes verloochenen om toch maar in een regering te zitten.
Dus, fan? Neen. Respect? Ja.

Ik heb ook wel meer respect voor mensen met principes. Maar als je stemt voor "niets doen" en niet omdat er niks gedaan moet worden, dan is het pech omdat ik geen principes zie. "Niets doen" is geen principe.

"To avoid criticism, do nothing, say nothing, and be nothing.", Elbert Hubbard

Is dat een principe?

Amon_Re 25 maart 2011 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX (Bericht 5379598)
Schande!!
Meer kan ik niet zeggen.
En wat denk jij?

Dat dit land hersendood is.

Amon_Re 25 maart 2011 13:23

Citaat:

Akkoord, maar ik had ondertussen toch wel een doorbraak verwacht. Ik had verwacht dat er tegen nu toch al iemand zou breken.

Amon_Re 25 maart 2011 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 5379615)
De reden waarom een groot manipulator geen postje wil is omdat hij zelf nooit iets gaat doen. Een groot manipulator laat anderen zijn werk opknappen.

Nieuw woordje geleerd? Stop er eens mee met uw onzin

Amon_Re 25 maart 2011 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX (Bericht 5379970)

Ik ben een fan van politici die woord houden

Amon_Re 25 maart 2011 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX (Bericht 5380034)
Ik heb ook wel meer respect voor mensen met principes. Maar als je stemt voor "niets doen" en niet omdat er niks gedaan moet worden, dan is het pech omdat ik geen principes zie. "Niets doen" is geen principe.

"To avoid criticism, do nothing, say nothing, and be nothing.", Elbert Hubbard

Is dat een principe?

Helaas voor u doet Bart De Wever wel degelijk dingen. Maar ja, laat vooral de realiteit niet in de weg komen eh.

Echt, ik krijg er het schijt van, van die mensen die op de NVA/BDW afgeven terwijl deze partij evenveel bereikt heeft als de andere 6 onderhandelingspartners. Namelijk geen regering.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be