![]() |
Een paar dagen terug verklaarde Morel geen probleem te hebben met homohuwelijkken. Daar is ze door het VB vandaag op teruggefloten: geen homohuwelijken.
Dat weten we dan ook weeral: geen eigen mening bij het Blok. |
tiens, en ik die dacht dat onze verraadster bij hoog en bij laag beweerde dat ze onafhankelijke was. En nu toch teruggefloten? :roll:
|
Citaat:
8) Het kan verkeren, zei Bredero 8) |
Citaat:
|
Zeg,
thePiano, vrijevlaming, Chucky en neruda: Zijn jullie met deze collectieve masturbatie ondertussen ook al klaargekomen? Of doe je nog wat voort? :lol: |
Citaat:
8) De waarheid kwetst eh 8) |
Citaat:
Was je aanwezig op de partijvergadering? :lol: Of ben je gewoon een heel trouwe 'fan' ? :lol: Hoe gebeurde het 'terug fluiten'. In dezelfde stijl als Guy Verhofstadt Karel De Gucht dumpte? |
Citaat:
|
Citaat:
Ook Peter herhaalde dat vervelens toe en hij kon het weten.:lol: |
Citaat:
Ten eerste vind ik dat heel dat homo-huwelijk maar een onderwerp is om niet over de echte problemen te hoeven debateren. Ten tweede stem ik niet op het Blok (nog steeds niet) want ik denk niet dat ze de juiste oplossingen hebben. Maar ik ben heel gevoelig voor het ondemocratische anti-Blok gedoe. Ten derde denk ik dat er geen probleem is wanneer Morel voor een het homo-huwelijk is terwijl de partij waarmee ze op een lijst staat tegen is. En ik denk ook niet dat de partij daar echt een groot probleem mee heeft. En ten laatste vind ik jullie gewoon lachwekkend, zich collectief masturberen telkens er weer zo'n futiliteit over het Blok kan worden geschreven. Je vergeet telkens weer dat het Blok hoedanook groeit. En toch kom je klaar met die pietluttigheden. Het is gewoon zielig, man. BTW: wat echt kwetsend is, dat is dat zo'n grote groep anti-Blok aftekkers gewoon niet begrijpt dat wat uiteindelijk telt, dat is het stemhokje. En daar worden jullie allemaal weer eens serieus te kakken gezet door de Vlaamse kiezers. Dat is een waarheid die veel kwetsender is dan een vermeende pietluttigheid over homo's en hun huwelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
:lol: :lol: :lol: :lol: |
Er is niemand terug gefloten. Waar haal je het uit. Trouwens Mevrouw Morel heeft zich wel degelijk uitgesproken tegen het homoHUWELIJK.
Beter opletten piano. |
Citaat:
Met Vlaams-nationale groet Koen Vermant |
Citaat:
Ik dacht dat ze iets zei in de aard van: de wet op het homohuwelijk is er nu eenmaal, nu zou het pas discriminatie zijn om gehuwde holebi's uit te sluiten (iets in die aard toch) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niks teruggefloten, door niemand. In een persmededeling (die Vadsige Vadder niet eens wilde voorlezen) werd nog eens duidelijk gemaakt dat de partij tegen het homo huwelijk is en MJ Morel vóór. Niet moeilijk toch? Of denken jullie daar links niet voor zichzelf? |
Citaat:
limonade voor champagne verkopen zeker... :P :lol: :lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be