Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Morel teruggefloten door het VB: geen homohuwelijken. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=15317)

thePiano 3 juni 2004 17:13

Een paar dagen terug verklaarde Morel geen probleem te hebben met homohuwelijkken. Daar is ze door het VB vandaag op teruggefloten: geen homohuwelijken.

Dat weten we dan ook weeral: geen eigen mening bij het Blok.

vrijevlaming 3 juni 2004 17:14

tiens, en ik die dacht dat onze verraadster bij hoog en bij laag beweerde dat ze onafhankelijke was. En nu toch teruggefloten? :roll:

Chucky 3 juni 2004 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Een paar dagen terug verklaarde Morel geen probleem te hebben met homohuwelijkken. Daar is ze door het VB vandaag op teruggefloten: geen homohuwelijken.

8) Het kan verkeren, zei Bredero 8)

neruda 3 juni 2004 17:15

Citaat:

Van vrijemeningsuiting gesproken :?

Antoon 3 juni 2004 17:18

Zeg,

thePiano, vrijevlaming, Chucky en neruda: Zijn jullie met deze collectieve masturbatie ondertussen ook al klaargekomen? Of doe je nog wat voort?

:lol:

Chucky 3 juni 2004 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Zeg,

thePiano, vrijevlaming, Chucky en neruda: Zijn jullie met deze collectieve masturbatie ondertussen ook al klaargekomen? Of doe je nog wat voort?

8) De waarheid kwetst eh 8)

Spolpoel 3 juni 2004 17:22

Citaat:

Licht dat eens toe Piano.
Was je aanwezig op de partijvergadering? :lol: Of ben je gewoon een heel trouwe 'fan' ? :lol:
Hoe gebeurde het 'terug fluiten'. In dezelfde stijl als Guy Verhofstadt Karel De Gucht dumpte?

Spolpoel 3 juni 2004 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chucky
Citaat:

Zeg,

En hede t politiek correcte masturbatie-vergadering, was dat niet pijnlijk ... zo als jongens op, excuus onder elkaar :P :lol: :lol:

Bobke 3 juni 2004 17:30

Citaat:

Citaat:

8) Het kan verkeren, zei Bredero 8)

Juist, maar niet alleen Bredero.
Ook Peter herhaalde dat vervelens toe en hij kon het weten.:lol:

Antoon 3 juni 2004 17:34

Citaat:

Citaat:

Zeg,

Och, niet in dit geval, hoor?

Ten eerste vind ik dat heel dat homo-huwelijk maar een onderwerp is om niet over de echte problemen te hoeven debateren.

Ten tweede stem ik niet op het Blok (nog steeds niet) want ik denk niet dat ze de juiste oplossingen hebben. Maar ik ben heel gevoelig voor het ondemocratische anti-Blok gedoe.

Ten derde denk ik dat er geen probleem is wanneer Morel voor een het homo-huwelijk is terwijl de partij waarmee ze op een lijst staat tegen is. En ik denk ook niet dat de partij daar echt een groot probleem mee heeft.

En ten laatste vind ik jullie gewoon lachwekkend, zich collectief masturberen telkens er weer zo'n futiliteit over het Blok kan worden geschreven. Je vergeet telkens weer dat het Blok hoedanook groeit. En toch kom je klaar met die pietluttigheden.

Het is gewoon zielig, man.

BTW: wat echt kwetsend is, dat is dat zo'n grote groep anti-Blok aftekkers gewoon niet begrijpt dat wat uiteindelijk telt, dat is het stemhokje. En daar worden jullie allemaal weer eens serieus te kakken gezet door de Vlaamse kiezers. Dat is een waarheid die veel kwetsender is dan een vermeende pietluttigheid over homo's en hun huwelijk.

thePiano 3 juni 2004 18:14

Citaat:

BTW: wat echt kwetsend is, dat is dat zo'n grote groep anti-Blok aftekkers gewoon niet begrijpt dat wat uiteindelijk telt, dat is het stemhokje. En daar worden jullie allemaal weer eens serieus te kakken gezet door de Vlaamse kiezers. Dat is een waarheid die veel kwetsender is dan een vermeende pietluttigheid over homo's en hun huwelijk.

Volgens mij moet jij dringend naar jouw plaatselijk VB-kantoor rennen en je lidkaart ophalen. De VB-dialectiek en stijl heb je jezelf al helemaal eigen gemaakt.

Het Skill Effect 3 juni 2004 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Citaat:

Van vrijemeningsuiting gesproken :?

:lol: :lol: :lol: :lol:

Joshua 3 juni 2004 18:42

Er is niemand terug gefloten. Waar haal je het uit. Trouwens Mevrouw Morel heeft zich wel degelijk uitgesproken tegen het homoHUWELIJK.

Beter opletten piano.

KVE 3 juni 2004 18:43

Citaat:

Bron graag!

Met Vlaams-nationale groet

Koen Vermant

Fab 3 juni 2004 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Joshua
Er is niemand terug gefloten. Waar haal je het uit. Trouwens Mevrouw Morel heeft zich wel degelijk uitgesproken tegen het homoHUWELIJK.

Beter opletten piano.

Dit dacht ik ook, maar durfde er me niet meer over uitspreken.
Ik dacht dat ze iets zei in de aard van: de wet op het homohuwelijk is er nu eenmaal, nu zou het pas discriminatie zijn om gehuwde holebi's uit te sluiten (iets in die aard toch)

fernand 3 juni 2004 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KVE
Citaat:

Bron graag!

Koen Vermant

The Piano him self! :lol:

Bobke 3 juni 2004 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KVE

Bron graag!

Koen Vermant

De bronnen van Spa dus. :lol:

pope 3 juni 2004 19:04

Citaat:

Het 8 uur journaal gezien? Blijkt dat jij hier wéér gigantisch uit je nek zit te lullen.

Niks teruggefloten, door niemand.
In een persmededeling (die Vadsige Vadder niet eens wilde voorlezen) werd nog eens duidelijk gemaakt dat de partij tegen het homo huwelijk is en MJ Morel vóór. Niet moeilijk toch?
Of denken jullie daar links niet voor zichzelf?

ancapa 3 juni 2004 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fernand

De bronnen van Spa dus. :lol:

in antwerpen 8O aan't statiekwartier :roll:

limonade voor champagne verkopen zeker... :P :lol: :lol:

giserke 3 juni 2004 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fab
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Joshua

Beter opletten piano.

Dit dacht ik ook, maar durfde er me niet meer over uitspreken.
Ik dacht dat ze iets zei in de aard van: de wet op het homohuwelijk is er nu eenmaal, nu zou het pas discriminatie zijn om gehuwde holebi's uit te sluiten (iets in die aard toch)

toch zeer eigenaardig, in 2 dagen tijd volledig van gedacht veranderen. :wink:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be