![]() |
Dewinter steunt De Wever in Antwerpen
Dewinter, die eindelijk begrepen heeft dat hij geen fluit meer betekent in de politiek doet nog een allerlaatste misplaatste zet door zogenaamd Dewever te gaan steunen in 2012 zonder dat deze hierom heeft gevraagd.
Ik denk dat hij hierdoor Dewever meer doet verliezen als winnen. WIE WIL ER NU NOG ENIGE RELATIE HEBBEN MET FDW ? De hoogheidswaan van deze gepatenteerde zot blijft maar duren Door deze uitspraak pleegt hij ook hoogverraad t.o.v zijn ongeletterde kiezers Beter vertaald : Ik verlaat het zinkend schip Dewinter --> Ga terug naar West-Vlaanderen -- BOL HET AF http://www.tijd.be/nieuws/politiek_-...37895-3137.art |
Citaat:
Zoals hij zegt, het doel overstijgt persoonlijke ambitie. Uw analyse is totaal fout, en dankzij u ruime woordenschat (:|) toont u ook hoe het komt dat u op deze manier analyses maakt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik steun volledig je gedachtengang man. |
Citaat:
Op welke planeet leefde u de laatste 30 jaar ? We hebben allemaal kunnen zien hoever het VB geraakt is door zijn taktische meesterzetten. |
:-D
Citaat:
|
Citaat:
Neem het die meeloper niet kwalijk want het moet pijn doen indien je Afgod de handdoek in de ring gooit |
Citaat:
Dewinter, die eindelijk begrepen heeft dat hij geen fluit meer betekent in de politiek doet nog een allerlaatste misplaatste zet door zogenaamd Dewever te gaan steunen in 2012, die bovendien ook geen fluit meer betekent in de politiek, zonder dat deze hierom heeft gevraagd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wedstrijd om "Wie de grootste hypocriet?" geopend. |
Citaat:
Beloofde Dewinter niet reeds dat hij naar Namibië zou emigreren? |
Na tijden van het "spaghetti-arrest" breken nu de tijden van het "friet-arrest" aan.
|
FDW verklaart nu openlijk dat hij niet voor de postjes gaat.
Waar heb ik dat nog gehoord ? Is FDW niet 'ik ga niet voor de postjes' avant la lettre ? Een verassing is het helemaal niet. De timing en het openlijk aankondigen wel. Wat en wie zit daar achter ? |
Citaat:
|
Citaat:
Tegen de N-VA gaat het hen zo goed niet af weliswaar. |
Citaat:
|
Citaat:
Ja, maar hij kreeg geen visum wegens niet zwart genoeg.:-D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be