![]() |
CD&V-N-VA en Vlaams Blok zijn twee rechtse en op dit forum ook sterkste partijen, maar als u moet kiezen tussen de linkse partijen dat opkomen bij deze verkiezingen welke zou u dan kiezen?
Deze poll is niet enkel voor linkse maar voor iedereen. |
het zal weinigen verbazen, maar ik stem PVDA+
|
ik zou Groen toch toevoegen bij de keuzemogelijkheden. Al kan ik wel raden waarom die mogelijkheid er niet bijstaat.
|
CD&V/N-VA heeft zowel linkse als rechtse punten.
Voorts zou ik hier op Groen! stemmen, maar staat er om één of andere reden niet bij. |
ik kap nog liever mijn handen af dan zo een bolleke ROOD te kleuren
|
Citaat:
|
Ik stem niet links :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
ennuh voor de duidelijkheid ik ben dus één van die mensen geweest die op LSP heeft gestemd |
Spa-bruis. Ook al heb ik sympathie voor LSP, ik denk dat ze door net iets tè links van koers te varen teveel economie naar de bliksem gaan helpen.
Ook ik miste hier Groen, maar kan begrijpen waarom. |
Citaat:
Leugens, misleiding,onkunde en hypocrisie zij hun troef en kenmerk! Scarlet |
Ik zou Groen! stemmen. 0X
|
Met alle respect, maar LSP en PVDA halen toch de kiesdrempel niet. Waarom stem je er dan nog op? Het is maar een vraag hè. Het is inderdaad jammer dat Groen niet bij de keuzes staat.
Anderzijds bewonder ik Kris Merckx en co. wel dat ze er elke keer opnieuw tegenaan gaan. Persoonlijk vind ik initiatieven als Geneeskunde voor het Volk bewonderenswaardig, maar de klassestrijd en de revolutie zijn passé jongens. (wat niet wil zeggen dat er niets moet worden gedaan om de kloof tussen arm en rijk te dichten) |
dat lsp en pvda de kiesdrempel waarschijnlijk niet halen, is voor mij eigenlijk net een argument pro: ik hoef me geen zorgen te maken dat ze naast hun schoenen gaan lopen en de geur van de macht ruiken, maar als ze enigszins wat scoren, is er toch tenminste die linkse antineoliberale stem.
(enfin, al staat de n-va ook nog bij de kanshebbers) |
Citaat:
|
SP-a -[size=1] Spirit[/size]
|
Citaat:
|
Citaat:
inderdaad, denken we maar aan de ACW vleugel binnen CD&V |
Citaat:
En je moet zeggen dat Groen! te klein is om tussen de LSP en de PVDA te staan. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be