![]() |
Ludo Van Campenhout stapt over naar N-VA
Ludo kiest eieren voor zijn geld.
Heeft hij gelijk? Is hij slecht behandeld door openVLD? of lag het eerder aan hem? Wie zal het zeggen. Citaat:
![]() |
Citaat:
Volgens onze statuten is dit perfect mogelijk om iemand met een uitvoerend mandaat, na een "ontluizingsperiode" op te nemen in onze partij. |
De Antwerpse opperkneut van de VLD naar N-VA??? Nu verschiet ik van niks meer.
|
Het is blijkbaar drummen om binnen te geraken bij de N-VA. Allemaal begrijpelijk natuurlijk en in sommige gevallen is er echt wel een logica achter de overstap van een politicus naar een nieuwe partij. Maar over het algemeen blijf ik overloperij toch een betreurenswaardig fenomeen vinden. Partijen die teveel overlopers verwelkomen worden daar trouwens op den duur niet beter van (zie VLD).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Komt deze op in Vlaanderen, Wallonië of Brussel? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ludo, de volgende burgemeester van Antwerpen :-)
edit : ge maakt mij ni wijs dat Bartje dat burgemeesterambt opneemt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind dat niet goed.
NVA wint niets. (spijtig) O-VLD verliest niks. (nog spijtiger) Als hij veel stemmen meeneemt naar de NVA is dat voor mij dik in orde... Als hij een krijger van het eerste uur zijn kansen ontneemt is dit niet slim van de NVA... |
Is er reeds meer nieuws?
|
Ik hoop dat dit niet het geval is.
Als hij zo staat te trappelen, niemand kan hem verhinderen een lidkaart te nemen, maar aub niet om postjes te krijgen of om aandacht te trekken!! Dat is niet goed voor de N-VA. Laat de N-VA geen vuilbak worden van gefrustreerde overlopers!! |
Ik ben er zeker van dat BDW zijn lijst voor 2012, zorgvuldig zal uitkiezen. ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dit kan geen lek zijn in t kader van 2012 eigenlijk he ...
zou er toch al sneller iets op til zijn ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be