![]() |
Steeds meer geweld op inwonende opa's en oma's
Citaat:
http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...-en-oma-s.aspx Volgens mij blijft het niet alleen bij oma's en opa's, ook papa's en mama's delen steeds vaker in de klappen. Voor een groot gedeelte is dit te wijten aan onze gestresseerde en opgejaagde maatschappij. Veel jongeren beginnen ook veel te lichtzinnig aan zo'n avontuur. |
Alhoewel ik ervan uitga dat men ouders met respect behandelt (en ook zo behandeld wordt) moet men toch ook eens onderzoeken hoe die ouders zich vroeger gedragen hebben tegen de kinderen. Ik vraag me af of daar een verband tussen zou bestaan.
|
Citaat:
Aan 70 was voor de meesten het feest voorbij. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoelde hoe die ouders - die nu mishandeld worden - hun kinderen hebben opgevoed. En/of hoeveel slaag hebben die kinderen ooit gekregen. Kan me moeilijk voorstellen dat iemand uit een liefdevol gezin een dictator zou worden over zijn ouders. |
Citaat:
Geweld valt nooit goed te praten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een paar motten per dag, houdt oma aan de slag !
|
Oma zit op een goede zomerdag in het park.
Ze wordt berooft van haar handtas. Springt ze recht met haar vuist te zwaaien en scanderen "en wordt er hier niet meer verkracht?" |
Citaat:
wie naar duurzame oplossingen zoekt, zoekt naar de ware toedracht van een gebeuren. Uw reactie lijkt meer op het gedrag van de struisvogel. Geweld dient steeds onderzocht, tot op het bot, te worden. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Echt arm zijn is...
bij je kinderen moeten gaan inwonen en doodgepest worden. |
Citaat:
|
Citaat:
schoon stukje belgische humor :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be