![]() |
CDU van Merkel krijgt klop in Baden-Württemberg
Citaat:
Laten we hopen dat dit de weg open zet naar een neergaande spiraal van asociaal (achterlijk) rechts in Europa. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Cp x 2
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik begrijp de hysterie ook niet. Merkel zou nu niet meteen op mijn stem kunnen rekenen, maar wat heeft ze hieromtrent misdaan? Ze gaat kerncentrales sluiten, mits een goede begeleiding.
Wat willen "ze" dan? Dat de grootste energievreter in Europa haar burgers opdraagt dan maar kaarsjes te branden? |
¨
Tja wat had je gedacht, zo zogenaamde economische mirkelmadam gaat met de billen bloot. Merkel heeft helemaal geen sterk leiderschap, zij eet gewoon uit de hand van de multinationals en het grootkapitaal. De gewone kleine werkman moet hiervoor opdraaien. Economische groei ? Ja, maar voor wie ? |
Citaat:
|
Citaat:
;-) |
Ik kan niet zeggen dat ik het erg vind. In het begin vond ik Merkel nog een goede politika maar dat is met de jaren volledig verminderd. Rechts kan je ze ook bezwaarlijk noemen, ik kan me niets voor de geest halen qua rechtse realisaties onder haar beleid. Dat dan ineens de kerncentrales dicht moesten in Duitsland t.g.v. dat gedoe in Japan vind ik al maar helemaal een populistische overhaaste beslissing.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben even "politiek secretaris" geweest binnen een jongerenvleugel. Ik tekende echter enkele maanden later mee de ontbinding van die jongerenvleugel omdat de voorzitter uitermate frauduleus was. We spreken dan over zes jaar geleden ongeveer. Voor de rest heb ik wel altijd een partijkaart gehad, maar nooit (ambitie voor) een functie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De crisis is nog maar amper begonnen. De effecten op lange termijn van de weg die Duitsland is ingeslagen zijn nog niet zichtbaar. Die weg lijkt mij trouwens verdacht veel weg te hebben van die aan de overkant van de Atlantische oceaan en we weten waar dat op uitdraait. Niet dat ik niet in een tent wil leven maar dan toch liever niet in onze contreien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb nog 'keine Ahnung' van de reden daarvoor. Meestal heb ik gauw mijn mening klaar. In dit geval niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be