Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Zusterpartij van NVA in opbouw ??? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=153328)

Pin en Puk 28 maart 2011 18:52

Zusterpartij van NVA in opbouw ???

Een Antwerpse NVA mandataris heeft een geheime stunt van Dewever verklapt tegen een VB mandataris.
Dit onderstaande bericht heb ik ook maar uit 2* hand

Bij de volgende verkiezingen in 2012 zou in Antwerpen de partij NVA + opkomen. (NVA ook natuurlijk)
Dit vooral om de vele overstappers van andere partijen een kans te geven om toch te zetelen, de andere partijen lam te maken en om vooral het VB stemmen af te troggelen.

Deze nieuwe partij zou binnenkort onder het doopvat gehouden worden.
Dit zou eveneens de reden zijn dat lijst Dedekker in Antwerpen niet opkomt omdat zij op NVA + gaan staan (jurgen verstrepen)

Deze nieuwe partij zou volledig zelfstandig handelen (achter de schermen door BDW naruurlijk)

Mocht dit waar zijn, dit zou een stunt van jewelste zijn

Garry 28 maart 2011 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk (Bericht 5385246)
Een Antwerpse NVA mandataris heeft een geheime stunt van Dewever verklapt tegen een VB mandataris.

Bij de volgende verkiezingen in 2012 zou in Antwerpen de partij NVA + opkomen. (NVA ook natuurlijk)
Dit vooral om de vele overstappers van andere partijen een kans te geven om toch te zetelen, de andere partijen lam te maken en om vooral het VB stemmen af te troggelen.

Dit zou eveneens de reden zijn dat lijst Dedekker in Antwerpen niet opkomt omdat zij op NVA + gaan staan (jurgen verstrepen)

Deze nieuwe partij zou volledig zelfstandig handelen (achter de schermen door BDW naruurlijk)

Nog veel van die stunten en het zou wel eens kunnen gebeuren dat ze, in plaats van stemmen van het VB te ronselen, ze de geronselde stemmen van het VB terug kwijt spelen aan het VB.

Boduo 28 maart 2011 20:40

Citaat:

Wat een onzin !
Goed voor "Dag allemaal".

:lol:

Mr. Orange 28 maart 2011 21:17

PVDA+ is ook een project van BDW.

:-)

Renesse 28 maart 2011 21:29

Citaat:

Ja, achter dit ben ik gestopt met lezen.

Doe eens een beetje meer moeite als je een hoax wil verspreiden...

Brakelaar 28 maart 2011 21:30

Citaat:

2de hand,tja als je niet zekerst bent dan zekers niet plaatsen,er word zo al genoeg gez****d over de NVA,gazettepraat noem ik zoiets....mijn gedacht!:roll:

ViveLaBelgique 28 maart 2011 21:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brakelaar (Bericht 5385523)
2de hand,tja als je niet zekerst bent dan zekers niet plaatsen,er word zo al genoeg gez****d over de NVA,gazettepraat noem ik zoiets....mijn gedacht!:roll:

Ik leer hier toch veel dingens op dit forum die je niet leert met de gazetten te lezen.

Renesse 28 maart 2011 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 5385527)
Ik leer hier toch veel dingens op dit forum die je niet leert met de gazetten te lezen.

Naar het schijnt... Ik heb dit uit 2e hand van de zus van een N-VA mandataris uit het Antwerpse, zou Albert regelmatig aan zijn kruis krabben wanneer hij gesprekken voert met koninklijke opdrachthouders...

Garry 28 maart 2011 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Renesse (Bericht 5385536)
Naar het schijnt... Ik heb dit uit 2e hand van de zus van een N-VA mandataris uit het Antwerpse, zou Albert regelmatig aan zijn kruis krabben wanneer hij gesprekken voert met koninklijke opdrachthouders...

Oh, Maar dat kan kloppen. Ik denk dat die wel al meer aan zijn kruis gekrabd heeft zo te zien aan wat er zo allemaal rond loopt dat afkomstig is uit zijne zak.

daiwa 28 maart 2011 22:06

Citaat:

Ik weet niet wat bij u de gewoonte is maar hier houden wij normaal een boreling er boven.

Txiki 28 maart 2011 22:20

Als het waar is, is het ronduit laf. Als het niet waar is, is het ronduit onnozel.

speurneus 29 maart 2011 08:39

[quote=Pin en Puk;5385246]Een Antwerpse NVA mandataris heeft een geheime stunt van Dewever verklapt tegen een VB mandataris.

1 april is pas binnen 2 dagen.

vlijmscherp 29 maart 2011 08:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 5385436)
Wat een onzin !
Goed voor "Dag allemaal".

:lol:

ik zou Dag allemaal nu niet zo erg onderschatten hoor....

giserke 29 maart 2011 08:51

Waarom zouden we N-VA+ nodig hebben, wat we gewoon ook kunnen?

Txiki 29 maart 2011 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5385883)
Waarom zouden we N-VA+ nodig hebben, wat we gewoon ook kunnen?

Dat is de verkeerde vraag. Ze willen gewoon wat stoken: a la id21, snapt ge? En gewoon effe keffen over de bende angsthazen daar bij de N-VA.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be