Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Waar is de excuuspost van Anke Vandermeersch? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=15333)

Het Skill Effect 3 juni 2004 19:38

Kan iemand linken?

Het Skill Effect 3 juni 2004 19:38

Gisteren kwam ze niet opdagen voor de chat en ging zich openbaar excuseren.

The Paulus Experience 3 juni 2004 19:44

ha ja! da's just!!

0X

justme 3 juni 2004 20:45

Anke vandermeersch in actie, met opgestoken middenvinger

http://users.skynet.be/lve/anke.wmv

:roll: :?

ray 3 juni 2004 21:42

meent ge het? ze was v plan om haar te excuseren of zo? ze heeft er ook wel héééél lang over moeten nadenken hoor! :lol:

FMisplon 4 juni 2004 03:11

Ze had me dat idd telefonisch beloofd. Wij wachten ook vol ongeduld...

Guderian 4 juni 2004 13:58

Ik denk dat de meeste politici nu wel iets beters te doen hebben dat wat op een internetforumke met een piepklein publiek wat tijd te zitten verliezen. In de laatste 2 weken voor de verkiezingen komt het er op aan om in zo weinig mogelijk tijd zoveel mogelijk mensen te bereiken, en dus niet eeen beperkt groepje van reeds politiek-overtuigde forummers die niet echt meer van mening gaan veranderen. :wink:

pope 4 juni 2004 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Gisteren kwam ze niet opdagen voor de chat en ging zich openbaar excuseren.

Ik vind ook dat ze dergelijke beloftes moet nakomen. Geef ze nog wat tijd, 't zijn drukke dagen.
Karel De Gucht daarentegen verontschuldigde zich helemaal niet toen hij in 'voor de dag' een halfuur te laat kwam voor de confrontatie met Marijke Dillen wegens file(?). Maar hij zal het dan ook te druk gehad hebben, zeker?

X_MAN 4 juni 2004 14:10

Ik heb ze daarnet nog aan de telefoon gehad en ze heeft het inderdaad razend druk. :wink:

nou nou 4 juni 2004 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door X_MAN
Ik heb ze daarnet nog aan de telefoon gehad en ze heeft het inderdaad razend druk. :wink:

Al die parochies waar ze middelvingers moet gaan opsteken. Tss. Allee mens, maak eens het tegendeel hard van wat ge anderen verwijt (goei zinsbouw eh :-)).

Anke... liegt!
Anke... liegt!
Anke... liegt!

Politiek is zo gemakkelijk ineens. Ik ga ook bij het Blok. Wat meezagen.

Het Skill Effect 4 juni 2004 15:24

Citaat:

Waarom belooft ze het dan? :roll:

Tegendradigaard 4 juni 2004 15:39

Kan iemand mijn verstand verlichten waarom Anke VDmeersch haar excuses moet aanbieden ?

nou nou 4 juni 2004 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Kan iemand mijn verstand verlichten waarom Anke VDmeersch haar excuses moet aanbieden ?

Ze is niet kunnen afkomen voor de forumchat omdat ze papierkes moest uitdelen. Anders weten de mensen niet meer wat ze denken, en da's niet goed natuurlijk. Anyway, ze had gezegd dat ze de volgende dag een excuus zou posten. En de mensen wachten. Allee, eigenlijk kan het mij persoonlijk geen zak schelen en wat mij betreft neem ik het haar niet kwalijk als ze het niet doet, maar "elke reden om te memmen op het Blok is goed" eh? :-)

Tegendradigaard 4 juni 2004 15:47

Oke bedankt. Nu kan ik volgen.

Ik dacht eerst dat ze de Skill zijn huwelijksaanzoek publiekelijk had afgewezen of zo....

X_MAN 4 juni 2004 16:32

Citaat:

Citaat:

Om dit nieuw onderwerp gestart te krijgen en alzo reacties los te weken ;-)

Griffin 4 juni 2004 18:01

Citaat:

Citaat:

1 woord: verkiezingen! Het Vlaams Blok is net zo erg als al de rest als het op veel beloven en weinig doen aankomt :)

ray 4 juni 2004 18:33

zoiets typen duurt maar 5 min...alsof dat ze daarvoor zelfs geen tijd heeft...toont aan wat ze zelf vindt van de situatie...

nou nou 4 juni 2004 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ray
zoiets typen duurt maar 5 min...alsof dat ze daarvoor zelfs geen tijd heeft...toont aan wat ze zelf vindt van de situatie...

Een dikke middelvinger naar gans het forum! Schande!

justme 4 juni 2004 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ray

Een dikke middelvinger naar gans het forum! Schande!

awel ja, ze kan dat goed hé : http://users.skynet.be/lve/anke.wmv

:lol:

abramis brama 4 juni 2004 21:38

Heeft ze gezegd dat ze zich "morgen" of "vandaag nog" of ... ging excuseren ?

Of heeft ze gezegd dat ze zich nog zou komen excuseren bij de gebruikers ?

Belangrijk verschil, me dunkt... 8)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be