![]() |
Kan iemand linken?
|
Gisteren kwam ze niet opdagen voor de chat en ging zich openbaar excuseren.
|
ha ja! da's just!!
0X |
Anke vandermeersch in actie, met opgestoken middenvinger
http://users.skynet.be/lve/anke.wmv :roll: :? |
meent ge het? ze was v plan om haar te excuseren of zo? ze heeft er ook wel héééél lang over moeten nadenken hoor! :lol:
|
Ze had me dat idd telefonisch beloofd. Wij wachten ook vol ongeduld...
|
Ik denk dat de meeste politici nu wel iets beters te doen hebben dat wat op een internetforumke met een piepklein publiek wat tijd te zitten verliezen. In de laatste 2 weken voor de verkiezingen komt het er op aan om in zo weinig mogelijk tijd zoveel mogelijk mensen te bereiken, en dus niet eeen beperkt groepje van reeds politiek-overtuigde forummers die niet echt meer van mening gaan veranderen. :wink:
|
Citaat:
Karel De Gucht daarentegen verontschuldigde zich helemaal niet toen hij in 'voor de dag' een halfuur te laat kwam voor de confrontatie met Marijke Dillen wegens file(?). Maar hij zal het dan ook te druk gehad hebben, zeker? |
Ik heb ze daarnet nog aan de telefoon gehad en ze heeft het inderdaad razend druk. :wink:
|
Citaat:
Anke... liegt! Anke... liegt! Anke... liegt! Politiek is zo gemakkelijk ineens. Ik ga ook bij het Blok. Wat meezagen. |
Citaat:
|
Kan iemand mijn verstand verlichten waarom Anke VDmeersch haar excuses moet aanbieden ?
|
Citaat:
|
Oke bedankt. Nu kan ik volgen.
Ik dacht eerst dat ze de Skill zijn huwelijksaanzoek publiekelijk had afgewezen of zo.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
zoiets typen duurt maar 5 min...alsof dat ze daarvoor zelfs geen tijd heeft...toont aan wat ze zelf vindt van de situatie...
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol: |
Heeft ze gezegd dat ze zich "morgen" of "vandaag nog" of ... ging excuseren ?
Of heeft ze gezegd dat ze zich nog zou komen excuseren bij de gebruikers ? Belangrijk verschil, me dunkt... 8) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be