![]() |
GSM Operator
Ik zoek een nieuwe gsmoperator, pay&go is te duur.
Aandachtpunten *geen abo *goedkope smsen Dankuwel lieve forummers |
De geebee :-P
|
DenAldi? Persoonlijk ben ik bij Base maar dat zijn ook maar een bende prutsers....4 weken!!! duurde het om van Mobistar naar Base te veranderen met behoud van nr.
|
Geen gsm.
|
Citaat:
financieel ni te kloppen als je <600 smssen per maand doet, anders Mobile Vikings |
Citaat:
|
|
Citaat:
Misschien heb je hier wat aan. http://www.nieuwsblad.be/extra/gsmtarieven |
Mobile Vikings.
|
Citaat:
ik krijg mijn 0.4 Gig (aan 1€ per 0.1G) van bij dunAldi echt niet op hoor ... Vikings dus minstens 15€ per maand, terwijl ik daaronder ga ... |
Citaat:
|
Citaat:
0.4 GB, je leest enkel je é-mails? |
Citaat:
verder af en toe fb wat surfen ik bekijk wel geen filmkes op mijn gsm ... dat vind ik wat belachelijk eigenlijk. meer dan voldoende voor functioneel gebruik. echt content van :-) |
iemand nieuw zou ik aanraden
AldiTalk (waardoor je je gebruik eigenlijk goed kan inschatten) en als je daar meer dan 15€/maand aanhangt ... ga dan wel over op MobileVikings ... zo zou ik het aanpakken en blijf in godsnaam weg bij de grote spelers ! ik ken eigenlijk niemand die daar content over is (toch niet als ze zelf de rekening moeten oppikken) |
Citaat:
Aldi Talk enz... zijn hetzelfde als de grote drie vanwege het netwerk. Als ge vooral naar Marokko belt zou ik Ortel aanbevelen. |
Gewoon één van de vergelijkingswebsites googlen (bv. bestetarief.be) en je persoonlijke situatie invullen, want "de" beste operator bestaat niet, dat is voor iedereen verschillend.
|
( weet imand waar ik n sms vanaf n site kan versturen (voorheen kon ik dat via mobistar.be))
|
Citaat:
is die van MobileVikings of zo ??? krijg de gekste resultaten, maar niet mijn realiteit waarbij ik ferm onder 15€ blijf .... site zet Alditalk bij mij op 57€ en Mobile Vikings op 18€ ... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb even getwijfeld over Alditalk, maar het voordeel met MB is dat het meteen opzegbaar is (of is dat met Aldi ook?). Eigenlijk ben ik al blij dat ik me niet meer blauw moet betalen aan Proximus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be