Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Milow toont zich ondankbaar tov BDW (https://forum.politics.be/showthread.php?t=153378)

Eberhard Leclerc 29 maart 2011 15:01

Milow toont zich ondankbaar tov BDW

Zanger Milow zich heeft zich in de Standaard (terecht) laatdunkend uitgelaten over Bart De Wever. "Nog niets klaargespeeld" zo verklaarde hij.

Zelf mag hij daar wel dankbaar voor zijn, want ook toen Geert Bourgeois (NVA) als minister op 'Cultuur' zat veranderde het radio en tv beleid van de Vlaamse tv & radio niet. En kon er geprofiteerd worden.
Radio > 90% Engelstalig, TV > 85 % Engelstalig, en een sterke voorkeur voor Engelstalige Bloed & Bodem artiesten.

Het pleit dus voor Jonathan Vandenbroeck (Milow) dat hij desondanks een duidelijk en kritsch standpunt durft in te nemen.

Steve_M 29 maart 2011 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 5386460)
Zanger Milow zich heeft zich in de Standaard (terecht) laatdunkend uitgelaten over Bart De Wever. "Nog niets klaargespeeld" zo verklaarde hij.

Zelf mag hij daar wel dankbaar voor zijn, want ook toen Geert Bourgeois (NVA) als minister op 'Cultuur' zat veranderde het radio en tv beleid van de Vlaamse tv & radio niet. En kon er geprofiteerd worden.
Radio > 90% Engelstalig, TV > 85 % Engelstalig, en een sterke voorkeur voor Engelstalige Bloed & Bodem artiesten.

Het pleit dus voor Jonathan Vandenbroeck (Milow) dat hij desondanks een duidelijk en kritsch standpunt durft in te nemen.

Gelukkig hebben enkele toppolitici van de N-VA niets beters te doen en kunnen zij hun tijd rustig besteden aan een hoop getweet om de Grote Leider te beschermen:

Citaat:

Bij N-VA kunnen ze de politieke uitspraken van Milow in een interview met De Standaard blijkbaar maar weinig smaken. Volgens Kamerlid Peter De Decker is wat Milow zegt "onzin" en ingegeven door "pure commercie".

Ook volgens Kamerlid Siegfried Bracke wil Milow met zijn uitspraken over Bart De Wever zijn nieuwe album promoten. "Milow moet plaat verkocht krijgen, en dacht: waarmee krijg ik aandacht? BDW! Altijd prijs, altijd gewonnen", twitterde Bracke.

Txiki 29 maart 2011 15:09

Toch onnozel hoe elke scheet in een fles de moeite waard lijkt om én te publiceren, én om op te reageren...

job 29 maart 2011 15:15

Citaat:

Waarom 'terecht' ?

lollysticky 29 maart 2011 15:35

laat die 'artisten' nu toch eens doen...

1) de media blaast elk 'incident' op tot enorme proporties, en
2) helpt zo mee aan de campagne voor het NVA :)

we moeten de artisten en de media dankbaar zijn voor hun werk!

Hip hip hoera voor de cultuursector!

lollysticky 29 maart 2011 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door job (Bericht 5386481)
Waarom 'terecht' ?

eberhard is een die-hard fdf'er.. alles wat anti-vlaams is, is dus per definitie rechtvaardig en terecht!*

* allee, laat de obvious replies maar komen :D

Txiki 29 maart 2011 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 5386507)
eberhard is een die-hard fdf'er.. alles wat anti-vlaams is, is dus per definitie rechtvaardig en terecht!*

* allee, laat de obvious replies maar komen :D

Wat is er anti-Vlaams aan kritiek op N-VA en BDW? 8O

lollysticky 29 maart 2011 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5386511)
Wat is er anti-Vlaams aan kritiek op N-VA en BDW? 8O

nu verdraait u mijn woorden :)

ik heb niet gezegd dat kritiek leveren op dewever anti-vlaams is, ik zeg gewoon dat ALLE kritiek op NVA en dewever ('juist' of 'onjuist') zoiezo door eberhard als 'terecht' wordt bestempeld. Van mij mag u gerust kritiek geven hoor, daar heb ik geen probleem mee :)

manta 29 maart 2011 15:43

Citaat:

En wie of wat is dat dan wel ???
Nu ja , 't zal wel grrrrrroot nieuws zijn als den één of andere toogzanger wat publiciteit nodig heeft en op de politiekers gaat zeveren ... :?

Xenophon 29 maart 2011 15:56

Citaat:

Wie?

Raf 29 maart 2011 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5386545)
Wie?

Dat "grapje" heeft zijn houdbaarheidsdatum al l�*ng geleden overschreden, Xenophon. Hoog tijd om eens wat nieuw materiaal te zoeken...

Xenophon 29 maart 2011 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5386560)
Dat "grapje" heeft zijn houdbaarheidsdatum al l�*ng geleden overschreden, Xenophon. Hoog tijd om eens wat nieuw materiaal te zoeken...

Ik vind toch dat het "wie?" een van de tijdsloze klassiekers is, nee?

Sommige zaken zijn clichè, ik weet het wel, maar dan gaan ze wel voorbij aan het feit ik dat clichè heb uitgevonden.

Jan Meuleman 29 maart 2011 16:23

Citaat:

Who the fuck is Jonathan Vandenbroeck?

Xenophon 29 maart 2011 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman (Bericht 5386577)
Who the fuck is Jonathan Vandenbroeck?

Hela, Raf heeft me juist terecht gewezen, dit clichè mag niet meer gebruikt worden.

Jan Meuleman 29 maart 2011 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5386582)
Hela, Raf heeft me juist terecht gewezen, dit clichè mag niet meer gebruikt worden.

Oei, sorry, wist ik niet. Ik zou wel willen weten welke idioot die sukkelaar is.

Het Oosten 29 maart 2011 16:30

Citaat:

Helemaal ongelijk heeft de zanger bovendien niet.

Jan Meuleman 29 maart 2011 16:31

En waarom niet?

Raf 29 maart 2011 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman (Bericht 5386585)
Oei, sorry, wist ik niet. Ik zou wel willen weten welke idioot die sukkelaar is.

Klikkerdeklik.

Mr. Orange 29 maart 2011 16:34

Hij heeft ook recht op zijn mening, maar je scoort natuurlijk als Vlaamse artiest door BDW te dissen. Zeker voor het publiek in Wallonië.

Het Oosten 29 maart 2011 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman (Bericht 5386589)
En waarom niet?

Indien we de zaak nuchter bekijken, dan heeft De Wever nog niet veel klaargespeeld na zoveel tijd.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be