![]() |
Milow toont zich ondankbaar tov BDW
Zanger Milow zich heeft zich in de Standaard (terecht) laatdunkend uitgelaten over Bart De Wever. "Nog niets klaargespeeld" zo verklaarde hij.
Zelf mag hij daar wel dankbaar voor zijn, want ook toen Geert Bourgeois (NVA) als minister op 'Cultuur' zat veranderde het radio en tv beleid van de Vlaamse tv & radio niet. En kon er geprofiteerd worden. Radio > 90% Engelstalig, TV > 85 % Engelstalig, en een sterke voorkeur voor Engelstalige Bloed & Bodem artiesten. Het pleit dus voor Jonathan Vandenbroeck (Milow) dat hij desondanks een duidelijk en kritsch standpunt durft in te nemen. |
Citaat:
Citaat:
|
Toch onnozel hoe elke scheet in een fles de moeite waard lijkt om én te publiceren, én om op te reageren...
|
Citaat:
|
laat die 'artisten' nu toch eens doen...
1) de media blaast elk 'incident' op tot enorme proporties, en 2) helpt zo mee aan de campagne voor het NVA :) we moeten de artisten en de media dankbaar zijn voor hun werk! Hip hip hoera voor de cultuursector! |
Citaat:
* allee, laat de obvious replies maar komen :D |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb niet gezegd dat kritiek leveren op dewever anti-vlaams is, ik zeg gewoon dat ALLE kritiek op NVA en dewever ('juist' of 'onjuist') zoiezo door eberhard als 'terecht' wordt bestempeld. Van mij mag u gerust kritiek geven hoor, daar heb ik geen probleem mee :) |
Citaat:
Nu ja , 't zal wel grrrrrroot nieuws zijn als den één of andere toogzanger wat publiciteit nodig heeft en op de politiekers gaat zeveren ... :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sommige zaken zijn clichè, ik weet het wel, maar dan gaan ze wel voorbij aan het feit ik dat clichè heb uitgevonden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En waarom niet?
|
Citaat:
|
Hij heeft ook recht op zijn mening, maar je scoort natuurlijk als Vlaamse artiest door BDW te dissen. Zeker voor het publiek in Wallonië.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be