![]() |
Ik ga weg
Beste "iedereen",
Voor alle duidelijkheid, ik verlaat deze serieuze website. Gelieve verder serieus en niet arrogant te blijven en als verstandige mensen te discussiëren. Ik wens iedereen het allerbeste. Ik wou dit simpelweg even mededelen (dit is toch een rubriek waar het toegestaan is). Met dank aan iedereen voor dit en dat. Veel succes nog. Zoek en/of verwacht zeker niet naar een dubbelnick of dubbelnicks van QuasiX. Het is verlies van tijd. Het is gedaan. Ik doe simpelweg niet mee. Met vriendelijke groeten, Uw QuasiX ------- Eindsaldo: - 1bp voor het plaatsen van een thema onder verkeerde rubriek (VB'er steelt tomaten en croissant onder I&I i.p.v. onder Maatschappij en Samenleving) - 1 spontane waarschuwing |
dada,
kom nooit meer weer |
En geen afscheidsdrink?
Gierigaard. |
Doei.
|
Oooh neeeeeee!!!! Blijf!!!! Niet weggaaaaan!!!
|
Wat een drama
|
Wat moeten we nu beginnen ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
@ draadstarter:
Ik wens u nog een prettige voortzetting van uw leven toe. Anders gezegd: Houdoe en bedankt! |
Citaat:
Nu de moderatie eindelijk zal optreden tegen al die persoonlijke aanvallen en het geruzie. Nu er plaats gemaakt wordt voor gedegen discussies. |
Citaat:
We zullen je missen. Het ga je goed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zwak.
|
Citaat:
Verwacht je nu dat het forum plots één seconde een hartstilstand krijgt, of dat iemand je ook maar één seconde mist ? Je houdt het één jaar vol ( zo ongeveer ). Zoek een forum waar je aan je trekken komt. Vriendelijke groet, en tot pakweg 5 jaar ofzo. Rudy |
Zijn de rebellen te dicht genaderd?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laat de draadstarter nu toch eens rustig doodgaan aub.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be