![]() |
De Arabische lente, Libië & de NWO
Vandaag op CNN.
De precendentwerking luidt het NWO-tijdperk in, een herschikking der machten. VIDEO CNN Segment On Libya Titled The New World Order http://www.youtube.com/watch?v=PtzTeLvJhPc |
De status van de Arabische lente...
![]() ... en de reactie van de oude wereld orde. |
Citaat:
|
Iedere verandering in de wereld zorgt voor een herschikking van de wereld orde en creëert bijgevolg een nieuwe wereld orde. Ik zien niet in waarom iedereen altijd zo angstig begint te schreeuwen als ze dat woord horen.
|
Citaat:
Maar 't moet wel de kosten waard zijn: Libyan war cost $550 million |
Citaat:
Allemaal paranoïa.;-) http://www.reuters.com/article/2011/...72T6H220110330 |
Citaat:
De laatste herschikking was nog niet zo lang geleden... Remember WWII ? Als dat niet voldoende is kunnen sommigen mss nog wel andere redenen vinden. I for one Welcome the NWO. Wat zijn moet, dat zal zo zijn. We zien nog wel op wat het uitdraait en waar de macht te liggen komt. |
Citaat:
|
Citaat:
De val van de sovjet unie was ook het begin van een nieuwe wereld orde met slechts 1 supermacht. De opkomst van China en Azië in het algemeen kan ook als een nieuwe wereld orde worden gezien. En ja (democratische) omwentelingen in het Midden Oosten kunnen de kaarten ook zodanig herschikken dat we van een nieuwe wereld orde kunnen spreken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar naar mening is de komende 'omwenteling' van grotere proporties (IMHO). Veel groter dan bvb. de Copernicaanse omwenteling van BDW en uw opsomming.:lol: Trouwens de door U vernoemde landen moeten nog steeds partij kiezen. |
Citaat:
Open poker. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Healthy paranoia is a healthy, normative, and adaptive response to racism... |
Citaat:
Maar dat ik een Gatekeeper zou zijn is een compliment dat mij nog niet te beurt is gevallen. Lijkt mij ook niet te kloppen. Zijn het niet links-progressieve figuren die meestal als dusdanig bestempeld worden? En niemand heeft mij er tot nu toe van beschuldigd links-progressief te zijn! |
Citaat:
Jammer. ;-) PS U weet maar al te goed dat de Joden niet in die lijst thuishoren en tevens waar ik op doel. Mss is dat voor U geen belangrijk verschil, maar voor mij wel. |
Hier een gatekeeper van formaat vanuit de gecontroleerde oppositie.
(Een special, enkel voor CIA-paranoiacs) Al-Qaeda 100% Pentagon Run the al Qaeda intelligence operation a 'swiss army knife' for destabilization. Simply put, it is a tool to foment crisis that allows the globalists to offer up a solution.The shadowy enemy supposedly run by Osama bin Laden and top jihadists like Anwar al-Awlaki is really run out of U.S. foreign policy and the Pentagon. It is perhaps government's greatest hoax... and one of the oldest tricks in the book. For the average person who has lived through the phony 'War on Terror', a post-9/11 age of fear that has swirled around the persona of bin Laden, it may be quite confusing to now read headlines like Libya: the West and al-Qaeda on the same side. Indeed the rebel forces trying to topple Gaddafi admittedly include thousands of al Qaeda forces while enjoying total backing-- weapons, planes, funding and forces-- from the U.S., Britain, NATO and other allies. Video |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be