Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Arabische lente (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=220)
-   -   De Arabische lente, Libië & de NWO (https://forum.politics.be/showthread.php?t=153425)

zonbron 30 maart 2011 20:27

De Arabische lente, Libië & de NWO

Vandaag op CNN.

De precendentwerking luidt het NWO-tijdperk in, een herschikking der machten.

VIDEO
CNN Segment On Libya Titled The New World Order

http://www.youtube.com/watch?v=PtzTeLvJhPc

Sjaax 30 maart 2011 21:07

De status van de Arabische lente...

... en de reactie van de oude wereld orde.

zonbron 30 maart 2011 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax (Bericht 5388704)
De status van de Arabische lente...
... en de reactie van de oude wereld orde.

:lol: zeer toepasselijk...

Pieter B 30 maart 2011 22:34

Iedere verandering in de wereld zorgt voor een herschikking van de wereld orde en creëert bijgevolg een nieuwe wereld orde. Ik zien niet in waarom iedereen altijd zo angstig begint te schreeuwen als ze dat woord horen.

filosoof 30 maart 2011 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 5388647)
Vandaag op CNN.

De precendentwerking luidt het NWO-tijdperk in, een herschikking der machten.

VIDEO
CNN Segment On Libya Titled The New World Order

http://www.youtube.com/watch?v=PtzTeLvJhPc

Allemaal Europees-Arabische paranoïa ;-)

Maar 't moet wel de kosten waard zijn: Libyan war cost $550 million

filosoof 30 maart 2011 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter B (Bericht 5388839)
Iedere verandering in de wereld zorgt voor een herschikking van de wereld orde en creëert bijgevolg een nieuwe wereld orde. Ik zien niet in waarom iedereen altijd zo angstig begint te schreeuwen als ze dat woord horen.

Ja, hé, allez, circulez, il n'y a rien �* voir!
Allemaal paranoïa.;-)
http://www.reuters.com/article/2011/...72T6H220110330

zonbron 30 maart 2011 22:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter B (Bericht 5388839)

Tja, misschien omdat van vorige herschikkingen van de wereld orde reeds geweten is dat ze catastrofaal (economisch en civiel) onheil kunnen teweegbrengen.

De laatste herschikking was nog niet zo lang geleden... Remember WWII ?

Als dat niet voldoende is kunnen sommigen mss nog wel andere redenen vinden.

I for one Welcome the NWO. Wat zijn moet, dat zal zo zijn.

We zien nog wel op wat het uitdraait en waar de macht te liggen komt.

Pieter B 30 maart 2011 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5388879)
Ja, hé, allez, circulez, il n'y a rien �* voir!
Allemaal paranoïa.;-)
http://www.reuters.com/article/2011/...72T6H220110330

Jij bent inderdaad paranoia want zoals bij al je artikels tref ik er niets wereldschokkends in aan. Obama is zeer open in zijn beleid en dat wordt in dit artikel gewoon nogmaals bevestigd.

Pieter B 30 maart 2011 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 5388882)
Tja, misschien omdat van vorige herschikkingen van de wereld orde reeds geweten is dat ze catastrofaal (economisch en civiel) onheil kunnen teweegbrengen.

De laatste herschikking was nog niet zo lang geleden... Remember WWII ?

Als dat niet voldoende is kunnen sommigen mss nog wel andere redenen vinden.

I for one Welcome the NWO. Wat zijn moet, dat zal zo zijn.

We zien nog wel op wat het uitdraait en waar de macht te liggen komt.

Oh, maar ik denk dat je er een paar over hebt geslagen hoor.
De val van de sovjet unie was ook het begin van een nieuwe wereld orde met slechts 1 supermacht.
De opkomst van China en Azië in het algemeen kan ook als een nieuwe wereld orde worden gezien.
En ja (democratische) omwentelingen in het Midden Oosten kunnen de kaarten ook zodanig herschikken dat we van een nieuwe wereld orde kunnen spreken.

zonbron 30 maart 2011 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter B (Bericht 5388888)
Jij bent inderdaad paranoia want zoals bij al je artikels tref ik er niets wereldschokkends in aan. Obama is zeer open in zijn beleid en dat wordt in dit artikel gewoon nogmaals bevestigd.

Idd, vijgen na pasen. Iets wat alom reeds geweten was werd nu dankzij OB's open beleid nu bevestigd.

Pieter B 30 maart 2011 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 5388930)
Idd, vijgen na pasen. Iets wat alom reeds geweten was werd nu dankzij OB's open beleid nu bevestigd.

Uiteraard was het alom geweten. Er is niets vreemds gebeurt. Men heeft gewoon alle opties onderzocht. Dat doet iedere verantwoordelijke leider. Dat er niet onmiddellijk open over wordt gecommuniceerd is niet meer dan logisch. Het is heel dom om in de diplomatie onmiddellijk al je kaarten op tafel te leggen.

zonbron 30 maart 2011 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter B (Bericht 5388892)
Oh, maar ik denk dat je er een paar over hebt geslagen hoor.
De val van de sovjet unie was ook het begin van een nieuwe wereld orde met slechts 1 supermacht.
De opkomst van China en Azië in het algemeen kan ook als een nieuwe wereld orde worden gezien.
En ja (democratische) omwentelingen in het Midden Oosten kunnen de kaarten ook zodanig herschikken dat we van een nieuwe wereld orde kunnen spreken.

Daar ben ik natuurlijk van op de hoogte en ik begrijp uw redenatie.

Maar naar mening is de komende 'omwenteling' van grotere proporties (IMHO).
Veel groter dan bvb. de Copernicaanse omwenteling van BDW en uw opsomming.:lol:

Trouwens de door U vernoemde landen moeten nog steeds partij kiezen.

zonbron 30 maart 2011 23:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter B (Bericht 5388936)
Uiteraard was het alom geweten. Er is niets vreemds gebeurt. Men heeft gewoon alle opties onderzocht. Dat doet iedere verantwoordelijke leider. Dat er niet onmiddellijk open over wordt gecommuniceerd is niet meer dan logisch. Het is heel dom om in de diplomatie onmiddellijk al je kaarten op tafel te leggen.

Na Wikileaks heeft de diplomatie heel wat van zijn troeven verloren.

Open poker. ;-)

Pieter B 30 maart 2011 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 5388941)
Na Wikileaks heeft de diplomatie heel wat van zijn troeven verloren.

Open poker. ;-)

Dat valt af te wachten. Maar ik vrees ervoor. De nadelen van occasionele lekken wegen niet op tegen de voordelen van een eerder gesloten diplomatie.

zonbron 31 maart 2011 00:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter B (Bericht 5388946)
Dat valt af te wachten. Maar ik vrees ervoor. De nadelen van occasionele lekken wegen niet op tegen de voordelen van een eerder gesloten diplomatie.

Vrees niet, alles verloopt zoals verwacht (IMHO). De diplomatie is voldoende 'gesloten' en 100% operationeel.

Jozef Ostyn 31 maart 2011 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter B (Bericht 5388888)

Paranoia is eigen aan de mensen die in alles een CIA-complot zien. Zij zijn de volwaardige bondgenoten van de paranoiacs die over de samenzweringen van Joden, vrijmetselaars, Jezuieten, Rozekruisers, Tempeliers, enz. zien.

zonbron 31 maart 2011 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn (Bericht 5389304)
Paranoia is eigen aan de mensen die in alles een CIA-complot zien. Zij zijn de volwaardige bondgenoten van de paranoiacs die over de samenzweringen van Joden, vrijmetselaars, Jezuieten, Rozekruisers, Tempeliers, enz. zien.

U weet beter, de Joden mag U gerust uit die lijst schrappen of vervangen door de groepsnaam van de parsiterende soort die op hun kap leeft, dat mag U zelf volgens uw ideologie invullen. Verder zie ik dat U zeer goed op de hoogte bent Mr. Gatekeeper, slechts een paar vergeten op te noemen.

Healthy paranoia is a healthy, normative, and adaptive response to racism...

Jozef Ostyn 31 maart 2011 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 5389388)
U weet beter, de Joden mag U gerust uit die lijst schrappen of vervangen door de groepsnaam van de parsiterende soort die op hun kap leeft, dat mag U zelf volgens uw ideologie invullen. Verder zie ik dat U zeer goed op de hoogte bent Mr. Gatekeeper, slechts een paar vergeten op te noemen.

Healthy paranoia is a healthy, normative, and adaptive response to racism...

OK, ik beken dat ik er wat vergeten ben: de Illuminati, de Piorij van Sion, enz. Niemand is perfect.

Maar dat ik een Gatekeeper zou zijn is een compliment dat mij nog niet te beurt is gevallen. Lijkt mij ook niet te kloppen. Zijn het niet links-progressieve figuren die meestal als dusdanig bestempeld worden? En niemand heeft mij er tot nu toe van beschuldigd links-progressief te zijn!

zonbron 31 maart 2011 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn (Bericht 5389500)
OK, ik beken dat ik er wat vergeten ben: de Illuminati, de Piorij van Sion, enz. Niemand is perfect.

Maar dat ik een Gatekeeper zou zijn is een compliment dat mij nog niet te beurt is gevallen. Lijkt mij ook niet te kloppen. Zijn het niet links-progressieve figuren die meestal als dusdanig bestempeld worden? En niemand heeft mij er tot nu toe van beschuldigd links-progressief te zijn!

In acht nemend het feit dat U mensen met een bepaalde denkwijze als paranoia bestempelt heb ik even de vrijheid genomen U gatekeeper te noemen. Dit vanwege het feit dat de zogenaamde gatekeepers steeds in naam van andere mensen een bepaalde doelgroep beschuldigen en een andere afschermen. Of ze eerder links-progressief zijn is me niet bekend, de meeste die ik ken zijn meer van conservatieve aard. Maar idd, aangezien U hier een belangrijke groep in de lijst wel heeft vernoemd bent U absoluut geen gatekeeper.

Jammer. ;-)

PS U weet maar al te goed dat de Joden niet in die lijst thuishoren en tevens waar ik op doel. Mss is dat voor U geen belangrijk verschil, maar voor mij wel.

zonbron 31 maart 2011 11:48

Hier een gatekeeper van formaat vanuit de gecontroleerde oppositie.
(Een special, enkel voor CIA-paranoiacs)

Al-Qaeda 100% Pentagon Run

the al Qaeda intelligence operation a 'swiss army knife' for destabilization. Simply put, it is a tool to foment crisis that allows the globalists to offer up a solution.The shadowy enemy supposedly run by Osama bin Laden and top jihadists like Anwar al-Awlaki is really run out of U.S. foreign policy and the Pentagon. It is perhaps government's greatest hoax... and one of the oldest tricks in the book.

For the average person who has lived through the phony 'War on Terror', a post-9/11 age of fear that has swirled around the persona of bin Laden, it may be quite confusing to now read headlines like Libya: the West and al-Qaeda on the same side. Indeed the rebel forces trying to topple Gaddafi admittedly include thousands of al Qaeda forces while enjoying total backing-- weapons, planes, funding and forces-- from the U.S., Britain, NATO and other allies.

Video

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be