![]() |
AB InBev scoort in merkenstrijd om Bud
|
kunnen die pbl - rkt 'ers hun daar niet mee bezig houden en ab inbev een beetje tegenwerken ?
|
:cheer: Budvar :cheer: Strijden tegen het grote kakinbev :cheer:
Steun Budvar :cheer: (Moet InBarf nu echt alles hebben, zelfs via rechtbanken? :evil: ) |
Leve Budvar :cheer:
|
Budweiser, nog nooit gedronken.
Met wat valt dat het best te vergelijken? |
Niet zo geweldig, hoor. Slechter dan de Amerikaanse versie is natuurlijk moeilijk te vinden. Het grootste voordeel is vooral dat het geen INBEV-product is. Al kan het natuurlijk dat dat slechts een kwestie van tijd is, de staatsbrouwerij zou te koop gezet worden na de uitspraak van het OHIM.
|
Ik drink geen bier meer van INBEV (tenzij ik natuurlijk niet anders kan).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen van beide Buds zijn echt goed; drinkbaar but that's about it. AB-Inbev heeft dingen die pakken beter zijn en die daar met kop en schouders boven uit steken, en Budvar, mja, die hebben weinig anders. Ab-Inbev is dan wel niet de maker van dé allerbeste bieren, ik drink een aantal van hun brands met veel smaak en veel plezier. Al dat gezeik over hun "te groot en te kapitalistisch karakter" zal me worst wezen; die hun productieprocessen zijn dezelfde als van hun concurrentie... That being said: Bollinger to the top! 8-) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is al erg genoeg dat je op sommige plaatsen al niks anders kunt krijgen dan Inbarf :-( |
:cheer: beurn inbev beurn! :cheer:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() ![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be