![]() |
Wie maakt gebruik van de nachtwinkels ?
Wie maakt gebruik van de nachtwinkels ?
Een fenomeen dat zich de laatste jaren verspreidde. Groezelige handelszaken die in de beschermende duisternis van de nacht uit de grond komen als paddenstoelen. De spullen die je er koopt, kosten gemiddeld zo'n 30 % meer dan in een gewone winkel. De al even groezelige uitbaters spreken nauwelijks Nederlands en lijken voor het overgrote gedeelte van Pakistaanse afkomst te zijn. Wat maakt het succes van deze zaken ? En bestaat hun cliënteel uitsluitend uit vergeetachtige mensen die blijkbaar liever tijdens de nacht hun aankopen doen ? En waarom slapen die mensen niet ? Gaan mijn mede-forummers naar de nachtwinkel ? |
Citaat:
Ik kan mij perfect organiseren zonder nachtwinkel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
neen, nooit. Wat zou ik daar moeten zoeken dat ik zo hoogdringend nodig zou hebben?
|
Citaat:
Ik ga betrekkelijk veel naar de nachtwinkel, soms meerdere keren op een avond. Ze zijn nu eenmaal open als de rest toe is. Want als de rest open is ... ben ik werken. En ze hebben altijd een uitgebreid aanbod aan blaadjes en andere attributen. De nachtwinkel waar ik meestal ga is echter wel een belg, geen pakistaan. |
Sinds mijn nieuwe job: nauwelijks. Voordien: elk weekend.
|
Vieze winkels.
|
Citaat:
|
Citaat:
En de prijzen, akkoord niemand is verplicht te kopen, die zijn lelijk met de haren getrokken. |
Citaat:
Citaat:
Wat een stelletje idiote angsthazen zijn jullie! |
Citaat:
|
Allez, laat ons eens serieus zijn, wat hebben ze daar wat je absoluut meteen nodig hebt? Wat niet kan wachten tot de volgende morgen? Drank? Sigaretten? wc-papier?
kruip in uw nest en ga er 's morgens bij reguliere winkels om? |
Citaat:
"Segretten" Dan heb ik toch ernstige twijfels. |
Citaat:
|
Citaat:
|
wie komt daar ?
verslaafden en anderen die hun huishouden niet deftig georganiseerd krijgen. en ze betalen er de prijs voor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be