![]() |
Prijsverhoging energie
Citaat:
Let wel, ik verwijt de mensen die zonnepanelen hebben niks, die maken maar gebruik van de mogelijkheden die er zijn. En gelijk hebben ze. Maar het is weer typisch: in plaats van het systeem aan te passen, kiezen ze het simpelste: een feitelijke monopolist krijgt toelating om door te rekenen aan de consumenten, wat een domino-effect gaat hebben. |
Start een FB groep om met alle consumenten samen op dezelfde dag opzeg te doen. :lol:
|
Citaat:
Los daarvan: wat is er grappig? |
Kan men aub Verhofstadt en co eindelijk de rekening eens presenteren voor hun "blind" geloof in de "vrije-markt" en het privatiseren van overheidsbedrijven en nutsvoorzieningen ?
Net zoals de katholieken vroeger geloofden dat de wereld "plat" was, geloven de neoliberale in hun "vrije markt". Het wordt tijd dat men bepaalde nutsvoorzieningen zoals energie terug nationaliseert. En dat politici eindelijk het verstand krijgen om geen problemen te creeren (iets waar ze nu kampioen in zijn), maar om problemen te voorzien en te verhelpen. Wiens lumineuze idee was het trouwens om die afgeschreven nucleaire centrales aan privé-firma's te verkopen ? Gaan die privé-firma's de onverzekerde kosten ook dekken bij een ramp ? Gaan ze de privé-bezittingen en winsten van directeurs en aandeelhouders aanspreken als het fout gaat ? Nee, klein jantje en sofie'ke gaan dan natuurlijk mogen opdraaien voor de kosten, net zoals bij de bankencrisis. Doe zo verder heren en dames politici, jullie zijn goed bezig ... |
Citaat:
|
Citaat:
ps ik heb nog certificaten van 450€ pps binnen 17 jaar zijt ge ervan af ! :cheer: dank u Txiki :cheer: |
Citaat:
Reynders/Di Rupo B laten coloniseren door F past in de BF strategie |
Citaat:
Then POW!, whatcha' gonna do now? Clack, clack, bang, bang, 'cause it ain't no thang. 8-) |
Citaat:
raar woord hé ... zou toch eigenlijk levensbedreiging moeten zijn hé :-) |
Waarom moet ik betalen voor degene die zonnepanelen heeft ???????
Ik kan mij dit niet kopen......dat degene die zich dit kunnen permiteren de meerkost zelf betalen. En de bedrijven vegen er ook hun botten aan dat ze meer moeten betalen,die rekenen het gewoon door aan ons,en scheppen handenvol geld.Ze moeten nu al die "toplullen" afremmen want ze graaien weer volop in de pot zelfs erger dan voor de crisis.En alles word duurder en duurder niet meer te stoppen. Zie ook maar eens naar de uitzendingen op televisie over de armoede ! een enorme schande voor dit (rijke) land.BESCHAMEND ! |
Citaat:
t is trouwens uw eigen keuze hé, ge zijt ni verplicht mee te betalen hé ! er is niemand die u immers kan verplichten elektriciteit af te nemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Los daarvan denk ik dat de respons aangenaam groot zou kunnen zijn. Ik ben positief ingesteld. Dus ik :lol: Op politiek moet je immers niet wachten. Druk van de consument is tegenwoordig het enige middel wat je hebt. En FB maakt dat nu eenmaal makkelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be