![]() |
Laurent en Kabila
Net gezien in Villa Politica.
De prins (of de Coburg' s?) zouden nog belangen hebben in Congo?? |
Who cares?
|
Laurent :cheer:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bosbeheer bestuderen? Laat mij niet lachen! Eigen zakken vullen door hier en daar dealtjes te doen met andere corrupte politiekers in de Congo. De natuur kan Laurent eigenlijk geen kl*ten schelen. Zolang hij zijn zakken maar kan vullen en zijn gangen kan gaan bij de vrouwtjes. Laat hem maar 'Claire' komen:lol: Die koninlijke troep denkt ook echt wel dat hun onderdanen stomme idioten zijn. |
"de lorre" op studiereis in "de Kongo".....
hij gaat misschien wel een boek schrijven over "handjes"..... zwarte handjes, rode handjes, graaiende handjes..... afgehakte handjes ???;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Iedere arme burger die daar een stuk van gekocht heeft om er een chaletje op te zetten is eraan voor de moeite en zit nu met een stuk waardeloze bosgrond en ambras met RWO. Maar de gemeente heeft er wel verharde straten door getrokken, elektriciteit laten aanleggen en strijkt er wel de taksen voor op voor tweede verblijven. Mooi zooitje al dat adellijk gespuis. |
"Iemand van 50 kan je nu toch niet meer op pad sturen om een inkomen te
vinden. Als hij geen job vindt, gaat hij misschien nog veel ergere dingen doen", verklaarde de Donnae. Ik dacht dat elke Vlaamse werkloze tot en met 58 wordt geactiveerd? Of wordt hier bewezen dat hij geen Vlaming is? |
Al dat gezaag over het feit dat de congolezen betaald hebben.
ik ben allang blij dat de Belgen er niet voor moeten betalen |
Citaat:
|
Citaat:
de congolezen leggen die dikzak voor niets in de watten, die mannen verwachten geen tegenprestaties (if you know what I mean) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Da zou een goeie 1 April-vis geweest zijn: Laurent ne Vlaming....:lol::lol::lol::lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Doet me denken aan Flahaut (gek... BDW wordt wel steeds aangesproken op zijn BMI) die een Helikopter gebruikte om favorietsgewijs naar dat stomme filmpje van Al Gore te gaan kijken of om er alleszins gezien te zijn... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be