![]() |
Mannenproducten
Hallo !
Ik ben laatstejaarsstudente Communicatiewetenschappen aan de Universiteit Gent. Naar aanleiding van mijn thesis over mannen en het gebruik van verzorgingsproducten had ik graag op uw medewerking gerekend bij mijn onderzoek. Ik nodig alle mannen vanaf 18 jaar uit om bijhorende enquête in te vullen. Laat je niet afschrikken door de term 'verzorgingsproducten', want ook douchegel, shampoo, scheerproducten, deo,... worden hierbij gerekend. De link: http://www.thesistools.com/web/?id=184485 Vrouwen die dit lezen mogen gerust hun man aansporen de enquête in te vullen. Alvast bedankt voor uw medewerking! Ann-Sophie Desmet |
Bier ?
|
Ingevuld. Wees blij dat ik me verveelde ;-)
|
Citaat:
:cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daardoor ziet iedereen er beter uit voor de drinker. :cheer: Dronkoers! :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verzorgingsprodukt voor mensen die hier als eerste (en nagenoeg enige) post een enquete posten; Pek en veren!! Hoera!! |
Al chance dat ik in mijne vrolijke ben!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sunlight zeep dus. Dan vragen ze mij of ik dat belangrijk vind. Tuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Twee euro per klot, maar hoevel klotten gebruik ik zo:?? |
De inkomen zijn ook nogal breed genomen.
1100 neto of 1800 dat is toch een heel andere sociale categorie. Maar daar zullen ze het aan het unief al wel over gehad hebben. |
Ik ken zo van die mannen die zich elke dag scheren en wassen, ik vind dat toch maar vrij verwijfde types.
|
van n bizarre quiz gesproken
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be