![]() |
Leuke ideëen voor groepsbezoek aan Antwerpen op zaterdag 30/04/11
Hallo
Wij gaan met onze voetbalploeg (en vriendinnen) (leeftijd van 17 - 36) op weekend en zoeken voor zaterdag 30 april nog een leuke activiteit. We dachten naar de Ruien te gaan, maar dat was al volledig volgeboekt. We hebben al een paar ideëen, maar wie weet is er hier iemand met een gouden tip. :-) Vanaf 3 uur hebben we al iets, dus gewoon iets voor een paar uren in de voormiddag en vroege namiddag. Alvast bedankt! |
Gek, dan is't Neurotic Deathfest :cheer:
|
De Beest
|
Vrouwen droppen op de Meir, mannen naar Villa Tinto.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ge u vrouwen laat schoppen met u bankkaart dan bekomt ge het zelfde, 's avonds. |
Citaat:
|
Citaat:
Het Bormshuis kan je altijd bezoeken :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die mannen dumpen dumpen in het eerste beste café en de vrouwen laten werken achter de raampjes.
|
Het beste bier ter wereld met zicht op den brabo en het stadhuis voor 3,5 euro. Kunt ge niet voor sukkelen hé.
Den tunnél moet ge wel een doorgewandeld hebben. Het beste bier ter wereld vanop de plage voor 2,5 euro. Kunt ge niet voor sukkelen hé. |
Loop eens rond het MAS. (enkel café is al open) Best indrukwekkend bouwwerk.
|
Citaat:
|
Het politiemuseum op de Oudaan.
Want de politie is je beste vriend |
Citaat:
|
Citaat:
7 april, 2011 - 19:00 - 4 september, 2011 - 03:00 Strantwerpen 2011 gaat van start op het Eilandje op de Westkaai aan het Kattendijkdok op 7 april 2011. Je kan er elke dag terecht van 11.30 uur tot 3.00 's nacht voor een hapje en een drankje. In het weekend en op speciale dagen zorgen DJ's voor de nodige animatie. Blijkbaar niet. |
Citaat:
|
www.antwerpen.be bevat vrij veel informatie voor toeristen.
Hoewel ik zelf nog in Antwerpen gewoond heb, vind ik de aangeboden stadswandelingen altijd wel de moeite waard. Vooral de wandelingen die zich beperken tot 1 'karaktervolle wijk' zitten vol trivia die je normaal niet hoort of opmerkt. Er bestaan ook 'culinaire wandelingen' in Antwerpen, maar die beginnen vanaf 60 euro p.p., ik weet niet of die binnen het budget vallen dat je voor ogen hebt (alhoewel, shoppen op de Meir...). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be