![]() |
Belgische homofilm geen succes.
De film Noordzee, Texas is geen succes volgens GVA. Bij kinepolis zouden er maar 5000 man de film gaan zien zijn.
Nu eerlijk gezegd, welke hetero wilt er nu een film gaan zien over 2 homo's? In ieder geval was de organisatie Wel jong maar ni hetero (of zoiets toch) teleurgesteld. Pech voor hun. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is dan ook gewoon een kwestie van er wat PR tegenaan te gooien. Ik wist niet eens dat er een Vlaamse film over een homokoppel in de zalen was. Brokeback Mountain was trouwens een gigantische zeikfilm. Jake Gyllenhaal zijn bakkes kan ik echt niet zien. |
Citaat:
Waarom zit gij hier reclame te maken voor een homofilm 8-) En daar gaan we weer :lol: |
Is er een Belgische homofilm? Nu ja, laat me raden: communautaire ambras tussen de homo's? :lol:
|
Citaat:
|
en terecht
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toevallig een klein artikel gelezen in de Knack (uiteraard ergens in een wachtzaal ;) ). Blijkt weinig goede PR te zijn geweest.
|
Citaat:
Satan's Alley is veel beter. http://www.youtube.com/watch?v=EYbRWquT1vQ |
Satan's....alley.
Een homofilm. Smooth. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zullen wel allerhande diepzinnige statements over de hypocriete mentaliteit van het Wyoming/Amerika van begin jaren '60 ingezeten hebben, maar dat arty-farty gedoe is niet aan mij besteed. Te weinig ontploffingen in die film als je het mij vraagt.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be