Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Belgische homofilm geen succes. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=153478)

Ratatosk 1 april 2011 08:16

Belgische homofilm geen succes.

De film Noordzee, Texas is geen succes volgens GVA. Bij kinepolis zouden er maar 5000 man de film gaan zien zijn.

Nu eerlijk gezegd, welke hetero wilt er nu een film gaan zien over 2 homo's? In ieder geval was de organisatie Wel jong maar ni hetero (of zoiets toch) teleurgesteld. Pech voor hun.

SDG 1 april 2011 08:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5391225)
De film Noordzee, Texas is geen succes volgens GVA. Bij kinepolis zouden er maar 5000 man de film gaan zien zijn.

Nu eerlijk gezegd, welke hetero wilt er nu een film gaan zien over 2 homo's? In ieder geval was de organisatie Wel jong maar ni hetero (of zoiets toch) teleurgesteld. Pech voor hun.

'Brokeback Mountain' was destijds toch behoorlijk succesvol, als ik het me goed herinner.

fox 1 april 2011 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 5391246)
'Brokeback Mountain' was destijds toch behoorlijk succesvol, als ik het me goed herinner.

Het is dan ook gewoon een kwestie van er wat PR tegenaan te gooien. Ik wist niet eens dat er een Vlaamse film over een homokoppel in de zalen was. Brokeback Mountain was trouwens een gigantische zeikfilm. Jake Gyllenhaal zijn bakkes kan ik echt niet zien.

The Syndrome 1 april 2011 09:35

Citaat:

Nog nooit van die film gehoord .
Waarom zit gij hier reclame te maken voor een homofilm 8-)
En daar gaan we weer :lol:

Txiki 1 april 2011 09:58

Is er een Belgische homofilm? Nu ja, laat me raden: communautaire ambras tussen de homo's? :lol:

CyberpunX 1 april 2011 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 5391246)

Brokeback mountain was een soort trendsetter ... controverse tussen cowboys en homos ... Vlamingen zijn echter van nature uit al "fags" :lol: Dergelijke films moeten een grens breken om successvol te zijn bv noordzee, zwartberg wat zou kunnen gaan over homoseksuele relaties tussen moslims ofzo.

Inno 1 april 2011 11:18

en terecht

Xenophon 1 april 2011 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5391327)
Is er een Belgische homofilm? Nu ja, laat me raden: communautaire ambras tussen de homo's? :lol:

Vlaamse homo's zijn de beste!

SDG 1 april 2011 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5391627)
Vlaamse homo's zijn de beste!

:cheer: De Roze Leeuwen :cheer:

Steve_M 1 april 2011 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 5391274)
Het is dan ook gewoon een kwestie van er wat PR tegenaan te gooien. Ik wist niet eens dat er een Vlaamse film over een homokoppel in de zalen was. Brokeback Mountain was trouwens een gigantische zeikfilm. Jake Gyllenhaal zijn bakkes kan ik echt niet zien.

Kan allemaal best zijn dat jij zijn bakkes niet kan zien, maar Brokeback Mountain vond ik eigenlijk wel een prachtfilm.

Scarabaeida 1 april 2011 13:58

Citaat:

Ik heb gehoord van de film, maar ik ben hem niet gaan zien. Misschien zal ik het eens doen, want het ziet er geen slechte film uit.

van Maerlant 1 april 2011 14:05

Toevallig een klein artikel gelezen in de Knack (uiteraard ergens in een wachtzaal ;) ). Blijkt weinig goede PR te zijn geweest.

Ratatosk 1 april 2011 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5391631)
Kan allemaal best zijn dat jij zijn bakkes niet kan zien, maar Brokeback Mountain vond ik eigenlijk wel een prachtfilm.

Was maar een saaie film.

Satan's Alley is veel beter.

http://www.youtube.com/watch?v=EYbRWquT1vQ

van Maerlant 1 april 2011 14:14

Satan's....alley.

Een homofilm.

Smooth.

Ratatosk 1 april 2011 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant (Bericht 5391652)
Satan's....alley.

Een homofilm.

Smooth.

Jan van den Berghe zal die graag zien.

Steve_M 1 april 2011 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk (Bericht 5391644)
Was maar een saaie film.

Satan's Alley is veel beter.

http://www.youtube.com/watch?v=EYbRWquT1vQ

Ik vond dat Brokeback Mountain toch vrij sereen omging met het cowboyhomo-thema, maar in ieder geval bedankt voor de tip.

Vlaanderen Boven 1 april 2011 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5391631)

Veel vond ik er niet aan. Twee kerels die op elkaar verliefd worden in de wildernis en dat was het zo ongeveer dacht ik. Na een uurtje heb je het ook al wel gezien.

Steve_M 1 april 2011 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven (Bericht 5391668)
Veel vond ik er niet aan. Twee kerels die op elkaar verliefd worden in de wildernis en dat was het zo ongeveer dacht ik. Na een uurtje heb je het ook al wel gezien.

Dan heb je hem niet begrepen. ;-)

Vlaanderen Boven 1 april 2011 14:40

Er zullen wel allerhande diepzinnige statements over de hypocriete mentaliteit van het Wyoming/Amerika van begin jaren '60 ingezeten hebben, maar dat arty-farty gedoe is niet aan mij besteed. Te weinig ontploffingen in die film als je het mij vraagt.

Steve_M 1 april 2011 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven (Bericht 5391683)
Er zullen wel allerhande diepzinnige statements over de hypocriete mentaliteit van het Wyoming/Amerika van begin jaren '60 ingezeten hebben, maar dat arty-farty gedoe is niet aan mij besteed. Te weinig ontploffingen in die film als je het mij vraagt.

Ik geef grif toe dat ik niet degene was die de film heeft gekozen in de videotheek. :-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be