![]() |
*KNIP*
|
:sleeping:
|
Zouden die Mohammed vereerders zelf ook een roos aannemen als deze uitgedeeld worden wegens de verjaardag van de Belgische "profeet" Dutroux ?
|
Citaat:
|
Wat heeft dit nu eigenlijk te maken met kinderverkrachters???
|
Och ja, kinderen werden vroeger aan de lopende band verkracht, in de kinderbordelen voor de rijke smeerlappen. Denk maar aan Edward, Prince of Wales, of Leopold II van Saksen-Coburg... :twisted:
Tja, wat heeft het er mee te maken? Heeft eigenlijk iets nog met iets te maken? |
:roll:
ik denk dat ben patriot een beetje verzuurd is |
'Verzuurd', weer zo'n modewoord...
Wat betekent dat nu eigenlijk 'verzuurd'? Weet er hier iemand nog waarheen hij of zij met zijn taal reikt? |
betekenis: de smaak zuur gekregen
zuur staat hier als teken voor iets wat niet positief bestempeld word, je niet goed gezind wordt en de joi de vivre niet meer echt hebt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1. Moslims vieren de verjaardag van Mohammed. Volgens mij vieren ze ineens niet hun eigen verjaardag. 2. Het feit dat ze daarmee dus ook nog eens een kinderverkrachter eren. (de "profeet" verloofde zich immers met een 6 jarig kind, waarmee het huwelijk op haar 9-jarige leeftijd werd geconsumeerd. Vraag je maar eens af waarom de huwbare leeftijd voor een meisje in de islamitische republiek Iran tot voor kort 9 jaar was. 3. Het feit dat studenten geen probleem hebben met het aannemen van een roos ter ere van de verjaardag van de stichter van de islam maar sommige universiteits medewerkers die roos principieel weigeren. |
Citaat:
|
Citaat:
Die beantwoorden perfekt aan jouw definitie. Met dien verstande dat ik spreek over de MPP:de Marokkaanse ProbleemPopulatie, een door mij speciaal ingevoerde term om beschuldigingen van 'racisme' en 'veralgemening' te voorkomen. MPP= voornamelijk mannelijke jongeren van Marokkaanse afkomst(al of niet Belg) die een opvallend asociaal, arrogant, agressief of crimineel gedrag vertonen. :vlaander: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vond het een zeer interessant artikel hoe moslims de verjaardag van de kinderverkrachter Mohammed (als tegenwoordig een sekteleider op een 9 jarig kind kruipt van een volgeling noemen we die immers gewoon een kinderverkrachter, een pedofiel is Mohammed zo wie zo) eren door rozen uit te delen. Dat universiteits medewerkers wel principieel die roos weigeren en, blijkens het moslim-blaadje, geen enkele mede-student. |
no further question's just...........
www.kkk.com. WHITE PRIDE WORLD WIDE you can't polisch them you destroid them STEM VLAAMSBLOK! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be