Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Euuu, niets aan de hand met Laurent. Alles overroepen... zeggen ze (https://forum.politics.be/showthread.php?t=153490)

Garry 1 april 2011 12:36

Euuu, niets aan de hand met Laurent. Alles overroepen... zeggen ze

Kabila betaalde hotel van Laurent

http://www.hln.be/hln/nl/1308/Prins-...-Laurent.dhtml

guido 007 1 april 2011 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 5391519)

Ja en ....

Leterme had dit gisteren reeds in bedekte termen laten verstaan.

Garry 1 april 2011 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 5391521)
Ja en ....

Leterme heeft ook laten verstaan dat ze aan zijn dotatie zouden zitten. Vergeet het maar. Keer op keer zijn er voorvallen die in opspraak komen maar dotatie afnemen, heel zeker niet, daar zijn ze veel te laf voor bij de CD&V/SP.a/Goen/O.VLD.

voicelesscharlie 1 april 2011 13:19

euh ....op basis van het gelijkheidsprincipe in de grondwet eis ik ook een maandelijkse subsidiie van 26000€ netto.

Amon_Re 1 april 2011 13:20

Weg met dat koningshuis

daiwa 1 april 2011 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 5391521)
Ja en ....

Leterme had gisteren wel niet alles gezegd.
Nu komt ook uit dat Laurent gebruik maakte van een vliegtuig van een omstreden/louche zakenman die in de mijnbouw zit.
Wat eerst zogezegd een privé reis was met omdat hij zo bezorgd was om het milieu is nu wel totaal ongeloofwaardig.
Mij lijkt het eerder dat Laurent daar was om zaken te doen en van mij mag hij dat maar dan kan het niet dat wij, de belastingbetaler dus, ook nog eens moeten opdraaien voor zijn onderhoud.

Als een werkloze gaat bijverdienen en hij wordt betrapt wordt hij maanden geschorst door de RVA, dus iedereen gelijk voor de wet en weg met die dotatie!

Garry 1 april 2011 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie (Bericht 5391578)
euh ....op basis van het gelijkheidsprincipe in de grondwet eis ik ook een maandelijkse subsidiie van 26000€ netto.

Inderdaad, ik ook.

Garry 1 april 2011 16:59

Iemand die ocharme 800 € werklozensteun geniet mag geen centiem bijverdienen of het is niet van, "als het nog eens gebeurt nemen we je werkloze steun af", maar van onmiddellijke stopzetting, en niet alleen dat maar ook nog terugvordering.

Die kwal gebruikt zijn titel en diplomatieke positie om overal zijn zakken te vullen en bovendien nog zijn uitspattingen te laten betalen door een ander.

En wat doet onze eerste? Hij zal hem zeggen dat het niet meer mag gebeuren. Voor de hoeveelste keer? En wij, het gepeupel, wij slikken dat maar.

Tejokus 1 april 2011 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 5391962)
Iemand die ocharme 800 € werklozensteun geniet mag geen centiem bijverdienen of het is niet van, "als het nog eens gebeurt nemen we je werkloze steun af", maar van onmiddellijke stopzetting, en niet alleen dat maar ook nog terugvordering.

Die kwal gebruikt zijn titel en diplomatieke positie om overal zijn zakken te vullen en bovendien nog zijn uitspattingen te laten betalen door een ander.

En wat doet onze eerste? Hij zal hem zeggen dat het niet meer mag gebeuren. Voor de hoeveelste keer? En wij, het gepeupel, wij slikken dat maar.

Wat zegt de wet? ;)
Niets: hij kan doen en laten wat hij wil, zijn centen kunnen ze hem niet afpakken.
En geen enkele politieke partij wil hem zijn dotatie afnemen....
Ja ok, misschien eentje.
Wat mij stoort is zijn blijkbaar arrogant gedrag.

Er is een oplossing: doe zoals in Nederland.
Maak onderscheid tussen het Koninklijk Huis en de Koninklijke Familie.

Nynorsk 1 april 2011 17:26

Op het nieuws daarnet: hij heeft er contact gehad met 'grote namen' uit de zakenwereld alginder die hem na de ontmoeting een "hansworst" noemen. Goe bezig, dat kieken.

Garry 1 april 2011 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tejokus (Bericht 5392000)
Wat zegt de wet? ;)
Niets: hij kan doen en laten wat hij wil, zijn centen kunnen ze hem niet afpakken.
En geen enkele politieke partij wil hem zijn dotatie afnemen....
Ja ok, misschien eentje.
Wat mij stoort is zijn blijkbaar arrogant gedrag.

Er is een oplossing: doe zoals in Nederland.
Maak onderscheid tussen het Koninklijk Huis en de Koninklijke Familie.

Dat moet niet eens, dat is al. Grondwettelijk heeft alleen de Koning recht op een dotatie. Maar hier zijn wij het alleen die de grondwet moeten trouw zijn.

Xenophon 1 april 2011 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk (Bericht 5392006)
Op het nieuws daarnet: hij heeft er contact gehad met 'grote namen' uit de zakenwereld alginder die hem na de ontmoeting een "hansworst" noemen. Goe bezig, dat kieken.

lol:

Tejokus 1 april 2011 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 5392016)
Dat moet niet eens, dat is al. Grondwettelijk heeft alleen de Koning recht op een dotatie. Maar hier zijn wij het alleen die de grondwet moeten trouw zijn.

Niet-te-geloven he.
Hij zei ook dat er teveel gepraat wordt over hem en zijn fratsen, één of twee
keer is genoeg.
Hahaha, in welke wereld leeft die eigenlijk.

Henri1 1 april 2011 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 5391519)

Dus alles is opgelost ?

Henri1 1 april 2011 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 5391579)
Weg met dat koningshuis

Hoeveel procent van uw zogenaamde "Vlaamse kiezers" willen het koningshuis weg ?

Henri1 1 april 2011 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 5392016)

Dus de Hollandse Alexander en zijn Maxima leven in armoede ?

Txiki 1 april 2011 19:07

Elke keer er zo ingehakt wordt op Laurent, krijg ik sympathie voor die kerel. Volgens mij is die man een goede cafémakker.

Henri1 1 april 2011 19:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5392169)
Elke keer er zo ingehakt wordt op Laurent, krijg ik sympathie voor die kerel. Volgens mij is die man een goede cafémakker.

Wellicht den tofste Pee uit de familie.
Hij heeft er trouwens niet om gevraagd om als Prins geboren te worden.

Bergerac 1 april 2011 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 5392215)

De belastingbetaler heeft er trouwens ook niet om gevraagd dit varken te onderhouden. het staat hem vrij alles terug te storten aan de schatkist.

Txiki 1 april 2011 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 5392215)

Kijk. Over de rol die hij te spelen heeft als lid van de koninklijke familie spreek ik me even niet uit. Je weet dat ik het niet heb voor die kliek. Wat mij eerder bezighoudt, is waarom Laurent steevast het doelwit is en niet iemand anders van de bende uit Laken. Alsof die allemaal wel in het lijntje zouden lopen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be