![]() |
Een nieuwe zeer besmettelijke AIDS-achtige ziekte verspreidt zich in China
Een nieuwe AIDS-achtige zeer besmettelijke ziekte zou zich verspreiden in China. Men is begonnen met onderzoek in 6 provincies.
Citaat:
Origineel Chinees artikel Vertaling |
*opluchting
Ik dacht even dat met al die aids-remmers het losbandige, decadente westen vrijgesteld zou worden onpardoneerbare zonden (ik heb het dan over homoseksualiteit). Laten we hopen dat deze ziekte gauw over de wereld verspreid wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
Een celibatair leven voor iedereen! Zelfs geen aanrakingen meer! |
doodstraf op niezen
|
We're All Gonna Die!!!!!!
|
De wereld moet eens vergaan.
Waarom niet nu? |
Ik ben er nog niet klaar voor.
En bovendien: BHV is nog niet gesplitst. |
Dit is oud nieuws. De Chinese overheid beschouwt de mensen die ziek zijn geworden als hypochonders en noemt de ziekte een "AIDS neurose".
Nochtans zijn er aanwijzingen dat de mensen lijden aan een niet-HIV gerelateerde immuunstoornis. Het is moeilijk zicht te krijgen op de aantallen want vele Chinezen kunnen de (dure) gezondheidszorg niet betalen en komen dus niet in contact met dokters. Nu, afgaande op het verleden en hoe de Chinese overheid lange tijd heeft ontkend dat AIDS bestond in China (terwijl in sommige plattelandsgebieden bijna 20% HIV-geinfecteerd was), heb ik er niet te veel vertrouwen in dat dit ten gronde gaat onderzocht worden... |
Zolang het geen radioactiviteit in de omgeving brengt, is het geen probleem.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan me vergissen maar het lijkt over hetzelfde te gaan. Mensen die hier meer willen over weten kunnen HIER even een kijkje nemen. Een zeer informatieve no nonsense site die blijkbaar over hetzelfde fenomeen gaat. Uit die site... Citaat:
|
China is een zwaar vervuild land.
Ik heb bijzonder sterk het idee dat deze symptomen allemaal tot vervuiling te herleiden zijn, eerst oppervlakkige symptomen, later meer uitgebreide en algemene symptomen die moeilijk vaststelbaar, laat staan objectiveerbaar, zijn. Vermoedelijk gaat het om luchtvervuiling. Dat denk ik omwille van het feit dat ik in een Vlaamse regio woon waar de lucht bijzonder vervuild is. De vetgedrukte klachten heb ik ook, mijn gezinsleden hebben er ook enkele. Citaat:
Ook deze herken ik, maar relateer ik niet aan de vervuiling: Citaat:
|
Citaat:
Verder merk ik op dat mensen met deze aandoening weldegelijk alle symptomen hebben die in de lijst staan. Tja, er stond gisteren nog iets in de krant ivm teveel fijn stof in Belgie. In elk geval beterschap toegewenst. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be