![]() |
Wat nu?
Ik weet niet meer wat ik nog kan doen :-(
Ik heb geen vertrouwen in - de politieke partijen - de vakbonden - de patronaten - de media - de internationale instellingen - de bedrijven - de vzw's - de besturen allerhande - Europa - België - Vlaanderen - de provincies - de gemeenten - de reclame - de adviezen van allerlei experten - de universiteiten - overheidsinstellingen - carrièrehengsten en -merries - politieke systemen - economische systemen - opiniemakers - journalisten - vedetten - bv's - managers - theorieën - rechters, advocaten - mensenrechtendocumenten - rechtspraak - grondwetten - rapporten ... en zo kan ik nog even doorgaan.... :-( Ik hang wel vaak de vrolijke uit, maar diep van binnen ben ik woedend. Ooit barst dat hoor. Gelukkig heb ik nog goed volk in mijn omgeving. En bier, en whiskey. Dit moest me toch even van het hart. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Teensletsendagboek :cheer: |
Citaat:
Sterkte voor u en uw omgeving. |
Citaat:
Ge zult zien: morgen wordt alles beter. :-):-) |
Citaat:
|
idem, Txiek.
Maar ik heb prachtige vrienden, schatten van ouders, en dieren om me heen. Coconnetje maken, ingraven, af en toe eens kijken of het buiten al beter is, en weer ingraven. Werkt uitstekend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Welkom in Pelgrims wereldje.
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
....politieke forums !!! |
Wat gaat u mijn kleding aan,
er zit een lach in, en een traan Ik heb geen naam, geen schild, mijn zwaard is bot, ze noemen mij een Don Quichotte, ja ze noemen mij een Don Quichotte Al schreewt de wereld, kijk die zot, ik leef mezelf, de rest kan op de pot Ik hoef geen hulp ik voel me vogelvrij En lach met jullie medelij! lach met jullie medelij... En ik kots van uw genade! ik schenk mijn lijk aan ratten en aan maden, verbrand de tempel, goden en het kruis, en sla het paradijs tot gruis, sla het paradijs tot gruis! Het avondland gaat zachtjes onder, hier helpt geen hoop en ook geen wonder ik kleur mijn vlag met heel veel fantasie, in't zwart der zwarte anarchie, in 't zwart der zwarte anarchie. (de akkoorden gaan zo: Em B7 Em Am Em B7 Em G B7 Em B7 Em |
Friday Fact: The world's oceans contain enough gold to give two pounds to every person on the planet.
|
Citaat:
|
Een goei vriendin en meer heb ik niet nodig. Laat al die andere ego's maar stikken in hun penisverlengende maatregelen, ze krijgen nooit zo een vriendin als die van mij.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be