Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   terzake (https://forum.politics.be/showthread.php?t=153512)

elsina 1 april 2011 22:53

terzake

Ik merk dat je niet meer op aanvraag via de digibox gratis kan kijken naar het programma terzake , ook niet via het internet.
Om er te kunnen naar kijken moet je extra betalen.

Sinds wanneer kan een gesubsidieerde overheidszender geld vragen voor info programma's :twisted::twisted:

From_Vlaanderen 1 april 2011 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elsina (Bericht 5392439)
Ik merk dat je niet meer op aanvraag via de digibox gratis kan kijken naar het programma terzake , ook niet via het internet.

Sinds wanneer kan een gesubsidieerde overheidszender geld vragen voor info programma's :twisted::twisted:

Terzake, het enige programma dat ik soms nog eens zie:-(.

Txiki 1 april 2011 22:55

TV buitengooien

SDG 1 april 2011 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 5392440)
Terzake, het enige programma dat ik soms nog eens zie:-(.

Je meent het... 8O

From_Vlaanderen 1 april 2011 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 5392453)
Je meent het... 8O

Het is niet omdat ik me profileer als boer, dat ik dit ook ben.

giserke 2 april 2011 02:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 5392465)
Het is niet omdat ik me profileer als boer, dat ik dit ook ben.

neen neen, ik weet wel zeker dat je een boer bent :-)

Derk de Tweede 2 april 2011 19:07

Stom: Kassie kijken stompt zo af.

http://www.youtube.com/watch?v=1FIDYoN9KOk

filosoof 2 april 2011 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door elsina (Bericht 5392439)

Die diigibox is ook niet gratis, of wél?

largo_w 1 maart 2012 20:36

Kan iemand eens zeggen aan Kathleen Cools dat ze de mensen moet laten uitspreken?
Nu weet ik wel dat het rap moet gaan maar de laatste tijd vind ik ze ronduit onbeleefd.
Ben ik de enige die dat vindt?

Scheet in een fles 1 maart 2012 20:42

Moet de openbare zender zich niet gratis beschikbaar stellen aan alle inwoners van het land? Ik dacht het wel.

Na het verdwijnen van de analoge antenne, moesten zij zich gratis beschikbaar stellen via digitale antenne. Ik herinner me zelfs voor de overschakeling dat er op teletekst stond dat zo'n antenne al vanaf 25 euro zou beschikbaar zijn.

Nu zijn we ondertussen zoveel jaar later, en dit wordt nog altijd niet aangeboden. Ronduit schandalig! Dat zou je in onze buurlanden eens moeten proberen.

Scheet in een fles 1 maart 2012 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door largo_w (Bericht 6010752)
Kan iemand eens zeggen aan Kathleen Cools dat ze de mensen moet laten uitspreken?
Nu weet ik wel dat het rap moet gaan maar de laatste tijd vind ik ze ronduit onbeleefd.

Dit is al een paar jaar aan de gang. Op Radio 1 zijn ze in hetzelfde bedje ziek. De arrogantie druipt ervan af.

Het is allemaal begonnen berg af gaan met Siegfried Bracke destijds.

De nationalisten op dit forum gingen me vroeger hierin volmondig bijstaan, ik vraag me af of ze nog van dezelfde mening zijn?

largo_w 1 maart 2012 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scheet in een fles (Bericht 6010764)
Dit is al een paar jaar aan de gang. Op Radio 1 zijn ze in hetzelfde bedje ziek. De arrogantie druipt ervan af.

Zo klinkt het inderdaad... pure arrogantie. Misschien is ze dat niet maar zo komt het wel over... vooral gisteren en vandaag stuitend:
http://www.deredactie.be/permalink/1.1233837
http://www.deredactie.be/permalink/1.1234755

Het is precies of ze niet te horen krijgt wat ze wil dan stelt ze de vraag maar anders/een andere vraag. Stel dan juiste vragen...
Met politici moet het soms wel, een Peeters bijvoorbeeld als je die laat spreken dan is die uren bezig rond helemaal niks, maar bijvoorbeeld bij de CEO van een bank of nog CEO van een multinational (http://www.deredactie.be/permalink/1.1210900) hou toch je bek?

born2bewild 1 maart 2012 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5393216)
Die diigibox is ook niet gratis, of wél?

gratis

aaaahhhhhhh waar is de tijd
steeeevee

Sammael 1 maart 2012 22:03

Citaat:

Nee, ik vind dat ook. Het is soms gewoon onbeschoft. Ik zit soms naar de tv te roepen dat ze haar bakkes moet houden.

Tegenwoordig kijk ik naar "Komen eten"; qua niveau scheelt dat niet veel. Daar doen ook allemaal mensen in mee die beter hun bakkes zouden houden.

largo_w 1 maart 2012 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sammael (Bericht 6010915)
Nee, ik vind dat ook. Het is soms gewoon onbeschoft. Ik zit soms naar de tv te roepen dat ze haar bakkes moet houden.

Tegenwoordig kijk ik naar "Komen eten"; qua niveau scheelt dat niet veel. Daar doen ook allemaal mensen in mee die beter hun bakkes zouden houden.

:lol:

Bolleke Wol 1 maart 2012 23:37

Ik ben tegenwoordig wel fan van presstv en rttv.
Ik vraag me af of dat nu werkelijk zo moeilijk is om in het Nederlandse taalgebied zo'n zender te hebben?

Txiki 2 maart 2012 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol (Bericht 6011071)
Ik ben tegenwoordig wel fan van presstv en rttv.
Ik vraag me af of dat nu werkelijk zo moeilijk is om in het Nederlandse taalgebied zo'n zender te hebben?

Antwoord: ja, want dat is te moeilijk.

vrijevlaming 2 maart 2012 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scheet in een fles (Bericht 6010760)
Moet de openbare zender zich niet gratis beschikbaar stellen aan alle inwoners van het land? Ik dacht het wel.

Na het verdwijnen van de analoge antenne, moesten zij zich gratis beschikbaar stellen via digitale antenne. Ik herinner me zelfs voor de overschakeling dat er op teletekst stond dat zo'n antenne al vanaf 25 euro zou beschikbaar zijn.

Nu zijn we ondertussen zoveel jaar later, en dit wordt nog altijd niet aangeboden. Ronduit schandalig! Dat zou je in onze buurlanden eens moeten proberen.

onder de grond geleefd :lol:

je kan al langer kijken naar digitale tv via antenne hoor. Dat zit allemaal gratis in de lucht (en ondergetekende maakt er vaak gebruik van op de koers met de draagbare tv)

gehuigert 2 maart 2012 11:15

Citaat:

Ik denk dat het iets van alle tijden is. Ik volg nog maar zo'n +- 5 jaar de politiek, maar heb het nooit anders gekend.

Het is te zeggen, soms vallen debatten/interviews mee, andere keren volledig niet. Ik kan mij niemand herinneren (geen enkele debatterende politicus, noch een interviewer) die consequent andere mensen heeft laten uitspreken.

filosoof 2 maart 2012 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5392442)
TV buitengooien

TV, wadisda?
;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be