![]() |
Japan(s) voor beginners
Konichiwa! ;-)
Plemp hier uw ervaringen neer met Japan, Japanners, het Japans, uw Japans lief, enz. Nog een Japans woord: Gaijin: niet-Japanner, vreemdeling, "outsider". |
kiri kiri kiri ;-)
|
|
|
|
Citaat:
vanaf 3 minuten voor de ongeduldigaards. beste filmscene ever :hart: |
Citaat:
8O Dat cijfer 3 komt blijkbaar toch vaker voor dan ik dacht: telkens 3 beleefde buiginkjes aan de pingpongtafel. Zo zijn ze soms dan ook weer.. |
nummer 12 met gebakken lijst
|
Deze hebben we hier ooit al eens gehad, geloof ik... ;-)
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH |
Kohi nitski!
|
Citaat:
|
Citaat:
(Zie ook: By the way, don't forget to flush) |
Japanse auto....;-):-):-D
Daihatsu gaf de Gran Move een grotere - 1.6 liter - motor, maar verhoogde de prijs niet. In plaats daarvan werd de MPV zelfs voordeliger. En hij bleef even multifunctioneel. Is hij daarmee meer mans dan een stationwagon? http://www.autoweek.nl/autotest/578/...ove-16i-16V-CX Top autoke, rij der al 2 jaar mee, automatic. Perfect in de werksituatie. |
Citaat:
|
Nu, ik ben voor ik deze draad tegenkwam, toevallig over het schip De Liefde aan het lezen (ik was eigenlijk eerder aan het lezen over Nanbanhandel, handel met 'Zuiderse Barbaren', meestal Portugezen). Ik stuitte erop toen ik aan het lezen was over het zuidelijke eiland Kyushu.
Na het lezen over het schip 'De Liefde' ben ik ook gestuit op dit fragment van de Nederlandse radio http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams...utch/japan1.rm. |
|
Citaat:
Een andere aanrader: De Zeven Samoerai Kurosawa, kan je niet mis mee gaan. Bovendien interesseert de Sengoku-periode me wel. |
Citaat:
Naast mijn collectie samuraizombiefilms uiteraard. |
Ik vind Ran ne stevige.
|
Hai !
Dat brabelden die grieten van de Japanse helpdesk toch telkens, ... Die waren dus verzot op chocolade, ... frieten vonden ze echter maar niks, ... Daar zaten soms wel speciale gasten tussen, ... en er waren er een heleboel die nauwelijks Engels spraken, ... soms moeilijk communiceren met die gasten... Maar ze bouwden wel geweldige auto's , uren fun hebben we beleefd in de Corolla... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be