![]() |
Protest Koningshuis
Donderdag 7april bezoeken de Saxofoonburgs Maaseik
De koning en koningin gaan weer eens gezellig op stedentrip in Vlaanderen. Deze keer brengen ze en bezoekje aan onze mooie stad Maaseik. Maar het koningshuis kost nogal wat belasting en wat hebben we er nog aan!?!? België moet splitsen! en walen krijgen er het koningshuis er gratis bij! Heb jij een Nederlandse of Vlaamse vlag? Kom dan mee en protesteer tegen het geldslurpende gezeik! http://www.facebook.com/event.php?ei...55906037803478 |
Proberen ze een wit voetje te halen? Slijmen gaat nie pakke se.:roll:
|
Jammer dat Laurent niet komt.
|
Schattig, een beginnend nestje orangisten.
hoe meer hoe beter. |
Citaat:
|
Tegen het koningshuis protesteren met een Nederlandse vlag :|
|
Hoeveel scholen gaan ze nu optrommelen, omdat er toch wat volk zou zijn.
pasop de volledige 2 man van de BuB zullen trouw op post zijn. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Joongske es diech mèt dien hollandse sjotelsplak wils weijen moas te dat mèr aon den euverkant van de striep doan. Diech moos tich heïer neet kaome meuje. |
Citaat:
|
Citaat:
iedereen die van ergens anders komt is vreemd. :roll: |
Citaat:
Kiek mer oet. Veur dat ste het wets moas te Heineken drinke oet ein colaglaas. |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn een aantal betweterige Nederlanders die zich hier met de samenleving moeien. Menige vereniging is daaraan kapot gegaan. Ze zijn voor mij even welkom als ieder ander. maar ze moeten ons niet de les komen spellen. |
Maaseik...
Als introductie, Sinds een paar dagen geleden uitgekomen sfeer reportage: http://www.youtube.com/watch?v=2pDWvFv5k6E Blk & Frankzinnig - Weerzien (500 hits) April 2011 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet direct bezuinigen op het volk, maar eerst op het koningshuis
|
Citaat:
|
voor die paljassen gaan ik niet zo ver rijen, ik zal wel een stinkbom in brussel gaan gooien :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be