Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   KVHV Gent presenteert: Gabriele Adinolfi over de 'Terza Posizione' (https://forum.politics.be/showthread.php?t=153581)

JusticeForAll 4 april 2011 13:12

KVHV Gent presenteert: Gabriele Adinolfi over de 'Terza Posizione'

Zeer interessante spreker. Tot dan.

giserke 4 april 2011 14:11

Komt leonard spreken?

drosophila 4 april 2011 15:54

Openlijk fascistisch, die man. Ik hoop dat hij een warme ontvangst krijgt 8-)

-Jo- 4 april 2011 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 5395453)

Uiteraard zal de man hartelijk en warm onthaald worden, kille ontvangsten van gasten laten we beter aan marxisten en liberalen over.

Ten andere, wat is er verkeerd aan openlijk fascistisch te zijn?

-Jo- 4 april 2011 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JusticeForAll (Bericht 5395183)

Zeer interessante spreker. Tot dan.

Inderdaad, veel interessanter dan al die rechtse onnozelaars die toch steeds weer dezelfde onzin uitkramen.

Meer van dat KVHV, en minder van die professor-Vermeulens en andere Bouckaerts aub! :thumbsup:

SDG 4 april 2011 16:43

In welke taal zal het debat plaatsvinden?

filosoof 4 april 2011 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 5395513)
Uiteraard zal de man hartelijk en warm onthaald worden, kille ontvangsten van gasten laten we beter aan marxisten en liberalen over.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- (Bericht 5395513)

Alles

JusticeForAll 4 april 2011 17:37

De lezing zal in het Frans doorgaan.

En verder nodigt KVHV(-Gent) indien mogelijk alles en iedereen uit. Dus net zo goed een Vermeulen (die ikzelf overigens een uitstekend spreker vind, maar dat terzijde) of een Bouckaert als een Adinolfi. Van andere meningen moet je immers geen schrik hebben.

Ik zie trouwens ook niet in wat er zo verkeerd aan is om openlijk fascistisch te zijn. Mensen mogen van mij ook gerust openlijk communistisch zijn. Jammergenoeg gaat dat laatste blijkbaar steeds gepaard met al wat niet in binnen het (marxistische) plaatje past vakkundig en vaak met fysiek geweld de mond proberen te snoeren.

Wisord 4 april 2011 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDG (Bericht 5395525)
In welke taal zal het debat plaatsvinden?

http://www.youtube.com/watch?v=gfuj3jdKt5Y

Demper 4 april 2011 17:55

Ik mag aannemen dat het KVHV dit allemaal zo laat meedeelt uit veiligheidsredenen en misschien om de linksen geen kans te gunnen om het boeltje te blokkeren?
Het staat zelfs (nog?) niet eens op de website.

Tijdens het laatste debat was het resultaat van deze "tactiek" dat er amper publiek aanwezig was.

JusticeForAll 4 april 2011 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 5395642)
Ik mag aannemen dat het KVHV dit allemaal zo laat meedeelt uit veiligheidsredenen en misschien om de linksen geen kans te gunnen om het boeltje te blokkeren?
Het staat zelfs (nog?) niet eens op de website.

Tijdens het laatste debat was het resultaat van deze "tactiek" dat er amper publiek aanwezig was.

Laat? Het staat al van 24 maart op de website én op facebook en er is al een hele week druk geflyerd en geplakt. De affiches blijven jammer genoeg nooit lang hangen. Sommige mensen hebben het niet zo graag dat er eens een mening aan bod komt die de hunne niet is.

Nestor Burma 4 april 2011 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5395554)
Alles

Of niets.

Geert C 4 april 2011 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 5395642)

Je snapt het niet hé, de organisatoren hopen waarschijnlijk juist dat "links" het debat verhindert. ;-)

Another Jack 4 april 2011 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 5395726)
Je snapt het niet hé, de organisatoren hopen waarschijnlijk juist dat "links" het debat verhindert. ;-)

Misschien moeten ze ook inkom vragen aan de tegenbetogers rond de aula.

bgf324 4 april 2011 20:09

Citaat:

Alles

Héhé :?

-Jo- 4 april 2011 20:37

Citaat:

Alles

Alles is kippestront. "Filosofen" verdienen een "filosofisch" antwoord.

En daarmee is er natuurlijk geen antwoord op de vraag geleverd. Wat is er verkeerd aan openlijk fascistisch zijn?

-Jo- 4 april 2011 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 5395726)

Dat zou pas blijken van dorpspolitiek-niveau in een academische wereld.

-Jo- 4 april 2011 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JusticeForAll (Bericht 5395602)
Dus net zo goed een Vermeulen (die ikzelf overigens een uitstekend spreker vind, maar dat terzijde) of een Bouckaert als een Adinolfi. Van andere meningen moet je immers geen schrik hebben.

Meningen zijn niet gelijk. Meningen die een maatschappelijke Nieuwe ordening voorstaan, staan ver verheven boven rechtse klaplopers zoals eerder genoemden.

Debat en discussie is liberale vrije tijdsbesteding. Men is militant of men is het niet. Indien men dat is, dan gaat men er van uit dat de eigen mening beter is dan de andere, en dat daar dus ook naar gehandeld moet worden.

Viktor Androv 4 april 2011 21:12

Vreemd dat hier zo weinig reactie op komt uit links-extremistische hoek. Stilte voor de storm?

TVDD 4 april 2011 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 5395453)

Ik heb nooit begrepen waarom men ideeën niet met debat maar wel met geweld wil bestrijden. Ik zou het zelfs fascistische praktijken durven noemen. Zeker in tijdens van informatiedeling via het net is het al helemaal absurd om iemand de mond te willen snoeren zodat zijn mening niet verkondigd kan worden (en tegengesproken worden overigens). Ik heb dat altijd een vreemde positie gevonden van de linkerzijde. Mij kan het geen barst schelen wie men allemaal uitnodigt aan de linkerzijde. Al was het de terroristen van de CCC. Who cares.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be