![]() |
WARSCHAU - Een 64-jarige Nederlander is donderdag in Polen tot 3,5 jaar cel veroordeeld wegens seks met minderjarigen. Antonius L. had van november 1999 tot juli 2002 een jeugdclub bij het Zuid-Poolse Jedrzejov, waar hij zijn slachtoffers uitzocht.
De Nederlander was op borgtocht vrij, meldde het persbureau PAP. Hij verscheen niet voor de rechtbank. bron : NU.nl |
Wat heb je toch met Nederlandse pedofielen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog een geluk dat dat in de rest van de wereld niet voorkomt, anders had je er vast al van gehoord op het journaal. |
3.5 jaar maar? Allah moge het vervloeken, een man die een kind jonger dan 9 misbruikt ,en dan geen onthoofding krijgt....
Mare Jeugdclub? Voetbalploegje met 14-17 jarigen?Of een kindercreche? Citaat:
Een man([size=2]of vrouw trouwens ook[/size]) die kinderen misbruikt, die komt er volgens mijn gevoel voor recht en orde er goed vanaf dat ie 15 jaar steenkoolmijn mag gaan doen. En als het tegenzit, dan mag hij([size=2]of zij[/size]) dat doen zonder geslachtsdrift.Wegens het gebrek aan organen waarmee de schade aan de geest en lichaam van kinderen kan mee worden toegebracht.Desnoods Lobotomie. |
Eerlijk verdiend !
|
Citaat:
|
Aangebrande Phönix. Ik kan alleen maar afgaan op Turk4ever's eeuwige jacht op Nederlandse misdadigers.
In dit geval een veroordeelde man.Oftewel, een rechter en jury heeft daar een oordeel geveld, en een belachelijk lage -naar mijn mening-straf aan gehangen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be