![]() |
vraag aan de bubbers en kleinlinks
voor wie moeten wij als goede belgen partij trekken bij de ambras in de heilige familie? Adelbert of Laurent? Wat zal het zijn?
PS Eendracht maakt macht! |
Citaat:
|
Zoals in den goede ouwen tijd, beide kanten opjagen tegen elkaar en dan toekijken terwijl ze elkaar afslachten... ;-)
Op een serieuze noot: Belgie heeft toch een nieuwe absurditeitsniveau bereikt - wie had tien dagen geleden durven stellen dat de Koning eerder CD&V en N-VA gelijk zou geven dan zijn eigen zoon, en dan nog in een officiele persbericht? Er wordt meer gebibbert dan normaal in Laeken denk ik... |
Citaat:
ik weet niet waar eerst kijken, Cortebeek vs de leeuw of laurent vs adelbert |
adelbert zal nu denken dat hij de verkeerde heeft erkend
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is bijna alsof ze het met opzet doen om het koningshuis in Vlaanderen alle legitimiteit te ontnemen. Soms zijn onze tegenstanders toch echt onze meest betrouwbare bondgenoten - daar staat dan wel tegenover dat we vaak onze eigen ergste vijanden zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 ding zijn we zeker
Belgisch kamp: "Houston we have a problem" 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het zijn nu niet echt machiavellistische genieën, dus ik zou me niet al te veel zorgen maken.
|
Het zal subiet plezant worden in het Vlaams parlement 8-)
|
Citaat:
maar dat het straks plezant zal worden, dat is zeker..... |
Beke zal volgende week juist niks.
Hij zal vrijdag zijn opdracht terug aan de koning geven. |
Citaat:
Beke, De Croo en Gennez willen echt niet naar verkiezingen gaan hoor. |
Citaat:
Ja,ja.... beter ne goeie stiel én werk dan nen diplom en een dopkaart !;-) |
Citaat:
Het zijn deze die niet meekunnen in de bedrijfswereld die in de politiek belanden. Vroeger vertelden ze in het PMS (ik weet niet hoe dit nu heet) "leer maar voor politieker, dat zal wel gaan voor U jong." |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be