largo_w |
6 april 2011 09:11 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox
(Bericht 5398218)
Uiteraard is dat altijd de vraag geweest en daar werd altijd volmondig ja op geantwoord, MAAR daar zijn natuurlijk voorwaarden voor
|
Dat gaat natuurlijk niet hé :-) of je wil verantwoordelijk zijn voor het beleid ginds of je wil het niet zijn (responsabiliseren). Je kan niet beiden zijn...
Citaat:
1. Geen imperialistische neigingen met betrekking tot Brussel en de Vlaamse rand
|
Lijkt me voldaan... Eenzijdige splitsing->uitbreiding Brussel. Maar gezien het eerste niet op tafel ligt ligt het tweede er ook niet (meer).
Citaat:
2. Respect voor Vlaanderen en zijn inwoners
|
Lijkt me ook voldaan. Omgekeerd lijkt me meer en meer wel een probleem op te treden... Trouwens ook wat Di Rupo zei als ik mij niet vergis.
Citaat:
3. Respect voor de Nederlandse taal
|
Op enkele uitzonderingen na zal dat ook wel voldaan zijn.
Citaat:
4. Paal en perk stalen aan het corrupte regime
|
PS? Ze zullen antwoorden dat wij dan maar eerst eens paal aan perk moeten stellen aan ons 'corrupt' CD&V regime...
Citaat:
5. Medezeggenschap in het relanceplan
|
ah... dus responsabiliseren èn nog steeds iets te zeggen hebben :-); ze zullen lachen. Ik ben het daarmee wel eens maar ik ben dan ook niet iemand die op termijn streeft naar een onafhankelijk Vlaanderen binnen Europa ;-). Ik zie meer heil in een gezamelijk plan waar het kan... mja ik ben dan ook een "belgicist".
Citaat:
EN dus niet zoals het nu loopt waarin de Franstalige schijt in de hand die hem voedt en die als dank grondgebied tracht in te pikken en dan nog eens het lef heeft om alles te blokkeren.
|
uiteraard... en jij bent niet zo iemand met vooroordelen hé :lol:
Citaat:
Voor niets gaat de zon op. Dat is misschien wel lang zo geweest, maar ook de solidaire Vlaming wordt het ooit eens beu en als ze dat niet willen begrijpen moeten ze het maar voelen.
|
karikaturen maken helpt niemand vooruit natuurlijk.
|