Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Laurent gedroeg zich onbeschoft macho tegenover meisje (https://forum.politics.be/showthread.php?t=153642)

De schoofzak 6 april 2011 08:50

Laurent gedroeg zich onbeschoft macho tegenover meisje

Lees het zelf maar: http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=G2438I83A

titel: Hugo Camps beweert dat prins 'gretig' achter medereizigster aanging
'Laurent joeg mooiste meisje van gezelschap stuipen op lijf'

Een deel van zijn dotatie is om B. te vertegenwoordigen in binnen- en buitenland.
Ook dit is dus mislukt.

Ik smeek de parlementsleden om die man zijn dotatie in te trekken.

CyberpunX 6 april 2011 09:13

Citaat:

Laurent was overdreven hoffelijk tegenover de dame
Geen wonder dat die vrouw daarvan schrok, wss wordt die daar regelmatig verkracht. Het artikel is trouwens smerig, het opent met de insinuatie dat Camps erbij was, daarna gaat het over een bron. Liever een kerel die onder zich uit is als dan een troosteloze pattatenzak.

Hoe is het met De Crem zijn affaire trouwens afgelopen? Dat was veel erger. En die kerel heeft nog steeds dezelfde job :roll:

De schoofzak 6 april 2011 09:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX (Bericht 5398241)
Geen wonder dat die vrouw daarvan schrok, wss wordt die daar regelmatig verkracht. Het artikel is trouwens smerig, het opent met de insinuatie dat Camps erbij was, daarna gaat het over een bron. Liever een kerel die onder zich uit is als dan een troosteloze pattatenzak.

Hoe is het met De Crem zijn affaire trouwens afgelopen? Dat was veel erger. En die kerel heeft nog steeds dezelfde job :roll:

Ik lees niks van zo'n insinuatie.
Nu ja, er was geen enkele journalist erbij; misschien vind jij dan dat dat er maar niks van in de pers mag verschijnen ...

Daarnaast staat het je vrij om een draadje te heropenen over De Crembo.

Vette Pois(s)on 6 april 2011 09:27

Hugo Camps is zelf een oud en vies ventje.

plakker 6 april 2011 09:29

't is echt waar, want ik heb het zelf horen vertellen :roll:

De schoofzak 6 april 2011 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 5398269)
Hugo Camps is zelf een oud en vies ventje.

Ikzelf, Schoofzak, daarentegen, ben een 'actieve senior'. Als ge begrijpt wat ik bedoel.

Maar a.u.b. terug naar het item: hij is zijn 26.000 € per maand echt niet waard; integendeel, hij brengt ons schade toe.

(26.000 netto per maand; er zijn gepensionneerden die per maand minder hebben dan die kwast per dag !! en die woont dan nog gratis, reist vaak gratis enz. )

CyberpunX 6 april 2011 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 5398257)
Ik lees niks van zo'n insinuatie.
Nu ja, er was geen enkele journalist erbij; misschien vind jij dan dat dat er maar niks van in de pers mag verschijnen ...

Citaat:

Columnist Hugo Camps beweert van wel. 'Wie er bijstond, vond het vrij gênant.'
Dit is amateuristische sensatiejournalistiek.
Nee ik vind inderdaad dat 'geruchten' geen plaats hebben in een krant, is het zo moeiljik wat journalistiek te doen en feiten te publiceren?

De schoofzak 6 april 2011 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX (Bericht 5398288)
Dit is amateuristische sensatiejournalistiek.
Nee ik vind inderdaad dat 'geruchten' geen plaats hebben in een krant, is het zo moeiljik wat journalistiek te doen en feiten te publiceren?

Volgend zinnetje uit het artikel vergeten te lezen ??

Citaat:

Naast Camps bevestigt een betrouwbare bron het verhaal. 'Handtastelijk was hij niet, dat klopt. Laat het ons zo zeggen: Laurent was overdreven hoffelijk tegenover de dame. Hij staat nu niet alleen in België bekend als vrouwengek, maar ook in Afrika.'

CyberpunX 6 april 2011 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 5398399)
Volgend zinnetje uit het artikel vergeten te lezen ??

Citaat:

Zet de essentie in de eerste zin van de alinea. De overige zinnen dienen als toelichting of verdere detaillering. Lezers moeten deze kunnen overslaan zonder essentiele informatie te missen. Nieuwsartikelen in kranten worden ook op deze manier geschreven.

http://www.schrijvenvoorinternet.nl/...aar-schrijven/
Een online krant beseft zeer goed dat de inleiding belangrijker is (en makkelijker blijft hangen) als de rest van het artikel. Dit is bewust subjectief meegegeven om een zeer negatieve beeldvorming over te brengen. Ofwel is de kantoorcompetentie van een danig laag niveau dat ik beter zelf zou gaan solliciteren.

Vette Pois(s)on 6 april 2011 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 5398286)
Ikzelf, Schoofzak, daarentegen, ben een 'actieve senior'. Als ge begrijpt wat ik bedoel.

Maar a.u.b. terug naar het item: hij is zijn 26.000 € per maand echt niet waard; integendeel, hij brengt ons schade toe.

(26.000 netto per maand; er zijn gepensionneerden die per maand minder hebben dan die kwast per dag !! en die woont dan nog gratis, reist vaak gratis enz. )

Heb niks tegen senioren.

Wou gewoon even zeggen dat de roddelschrijfsels van Hugo volzitten met gore woorden.

Een nepintellectueel van linkse slag vol met frustratie, en niet meer zo actief als u ;-)

Dr. Strangelove 6 april 2011 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 5398464)
Heb niks tegen senioren.

Wou gewoon even zeggen dat de roddelschrijfsels van Hugo volzitten met gore woorden.

Een nepintellectueel van linkse slag vol met frustratie, en niet meer zo actief als u ;-)

vind jij Camps links? Ik heb hem altijd een conservatieve ouwe zaag gevonden.
Nepintellectueel, dat is dan weer onbetwistbaar.

Amon_Re 6 april 2011 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 5398203)

Een deel van zijn dotatie is om B. te vertegenwoordigen in binnen- en buitenland.
Ook dit is dus mislukt.

Een koningshuis hoort niet meer thuis in de 21ste eeuw in een democratisch land.

Amon_Re 6 april 2011 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX (Bericht 5398241)

Wat bedoel je juist?

filosoof 6 april 2011 11:45

Citaat:

Ook dit is dus mislukt.

Citaat:

Naast Camps bevestigt een betrouwbare bron het verhaal. 'Handtastelijk was hij niet, dat klopt. Laat het ons zo zeggen: Laurent was overdreven hoffelijk tegenover de dame. Hij staat nu niet alleen in België bekend als vrouwengek, maar ook in Afrika.'
http://www.woorden.org/index.php?woord=karaktermoord

Vette Pois(s)on 6 april 2011 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 5398551)
Een koningshuis hoort niet meer thuis in de 21ste eeuw in een democratisch land.

la belgique is dan ook geen democratisch land.

Amon_Re 6 april 2011 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 5398568)
la belgique is dan ook geen democratisch land.

Daarom dat ik de boel wil veranderen ;-)

De schoofzak 6 april 2011 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door filosoof (Bericht 5398567)

Het gaat hier wel om een karakterZELFmoord hé.
't Is de sympathieke rebelse Lorre die een ordinaire geldinhaler blijkt te zijn, die zelfs niet beseft dat ge niet in de hand moet spuwen die u voedt (in dit geval: de hand van de premier en van zijn vermoedelijke vader).

kameleon 6 april 2011 12:55

Blijkbaar moet Prins Laurent om één of andere onbekende reden uit de weg. Misschien gedraagt hij zich te volks. In tegenstelling tot koning Albert, die straalt pas klasse uit. Een buitenverblijf in Zuid-Frankrijk en een luxejacht bijgekocht in volle crisis. Al naast de pot gepist, zoals zijn vader verscheidene malen deed.
Eindeloos creatief in het einde van het rekken van België.

Met Laurent kunnen we al eens lachen om zijn grappen en grollen. Albert gaat op vakantie en schuimt gratis tentoonstellingen en feestjes af, saai verheven figuur.

CyberpunX 6 april 2011 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 5398554)
Wat bedoel je juist?

De zaak bij de serveerster, dat ze te beschaamd was zich nog belg te voelen.

Als de ministers zich al zo mogen gedragen is Laurent nog ne brave kerel in vergelijking. Men moet dezelfde maat hanteren, ze zijn beide "ambassadeurs" van België.

Bert Deckers 6 april 2011 13:33

Citaat:

Ook dit is dus mislukt.

Volledig met u eens Schoof, maar Hugo Camps als schoolvoorbeeld aanhalen van fatsoen (ik zeg niet dat gij dat doet hé ;-) ) is wel wat overdreven, vind ge niet?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be