![]() |
Twee keer dezelfde draad van dezelfde
achterlijke achterlijkheid, dat is tweemaal dezelfde draad openen met dezelfde titel over dezelfde achterlijken.
|
Citaat:
Ik vind de draad zo achterlijk dat ik het niet de moeite vind. |
Citaat:
|
Over welke draad gaat het ?
|
Citaat:
Zo zou je ook kunnen stellen dat hier slechts 1 draad zou mogen zijn; politiek. De achterlijke achterlijkheid verdient heus meer dan 1 draad. |
Citaat:
Zit de haat echt zo diep? |
Citaat:
Het is geen haat, het is eerder een medeleven. Trouwens, is het geen typisch Vlaamse eigenschap dat men elkaar altijd steken geeft om onomfloerst de andere te wijzen op zijn mindere kantjes ? |
Het openen van achterlijke draden in het forumonderdeel Suggesties & Mededelingen zou bestraft moeten worden men minstens 10 banpunten.
|
Tjah... achterlijke achterlijken die posten in achterlijke draden... :roll:
|
[quote]
Citaat:
Trouwens, het g aat ook twee keer over dezelfde achterlijken (de Vlamingen) |
Het openen van achterlijke draden in suggesties en mededelingen zou alleen maar mogen bestraft worden vanwege achterlijk als al die draden van dezelfde auteur komen en dezelfde titel dragen en hetzelfde onderwerp behandelen, te weten de achterlijkheid van de anderen.
|
Citaat:
Vlaamse achterlijkheid/achterlijke Vlaamsheid (1) Vlaamse achterlijkheid/achterlijke Vlaamsheid (2) Overigens vermeldt het forumreglement nergens dat topics met dezelfde titel verboden zijn. Het verkeerde gebruik van de quote-tags, ten slotte, zou eveneens strafbaar moeten gesteld worden met ten minste 10 banpunten. |
Volgens sommige seriële bully's die alles willen strafbaar maken wat Eno2 heet, is het voldoende om je eigen dubbeldraden die dezelfde titel dragen , gewoon van een volgnummer te voorzien opdat de titels verschillend zouden zijn. Maar zelfs dan blijven het nog dubbeldraden.
|
Let wel, voor gewone mensen met gewoon gezond verstand zijn draden met dezelfde titel, met hetzelfde onderwerp, geplaatst door dezelfde auteur, alleen maar een biezonder geval, een biezonder ergerlijk geval , van de overtreding geheten "dubbeldraad, waarvoor ik al een paar keer getraft ben op instigatie van een persoon die zich hier nu in deze draad opwerpt als verdediger van een biezonder ergerlijke vorm van narcistische dubbeldraderij.
Maw narcistische dubbeldraderij is een a-forteriori overteding tegen het verbod op gewone dubbeldraderij, dat is mijn stelling, voor de slechte verstaanders in neutrale academische termen uitgelegd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat niet goed met mijn spaañse qwerty A fortreriori=des te meer |
Dus moderatie vindt feuilletondraden geschreven door een en dezelfde auteur over hetzelde item dik in orde terwijl ze mij straffen voor het starten van een dubbeldraad tov iemand anders?
|
Citaat:
Ik zou eerder voor de doodstraf gaan :cheer: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be