Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   2* Stunt van Laurant (https://forum.politics.be/showthread.php?t=153702)

Pin en Puk 7 april 2011 10:52

2* Stunt van Laurant

Men is aan de weet gekomen dat onze SLIMSTE Prins der Belgen wederom een gaffel van jewelste heeft ondernomen.

Wat heeft het Prinske gedaan ?

Hij heeft een Libische delegatie uitgenodigd om naar Belgie te komen en dit om het één en ander te bespreken :-D

Volgens de Prins is hij moreel verplicht om zijn steun te betuigen aan de Libiers.

De libische diplomaten aanzien dit als een officiele ontmoeting :-D
Maar nu komt het !!!!!!!!!!!
De Prins was/is bevriend met de zoon van kadafi en men weet niet of het aanhangers van kadafi zullen zijn of de tegenpartij

Volgens Laurant doet hij dit omdat hij indertijd znkele bomen in de Libische woestijn was gaan planten en deze moeten hem nog terugbetaald worden:-D

Ik begin Laurant echt in mijn hart te dragen:-)

Straks in Villa Politica kan je de NOODVERGADERING bijwonen :lol::lol::lol:

LAURANT FOR PRESIDENT

Txiki 7 april 2011 11:06

Lach maar. Ik vertrouw die hetze voor geen haar.

Vito 7 april 2011 11:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5400063)

Mijn nieuwsgierigheid is geprikkeld...

forzaflandria 7 april 2011 11:25

Hij wilt geld terug voor zijn bomen, de sukkelaar. Bang dat Kaddhafi andere katten te geselen heeft en zo'n belangrijke kwestie als die bomen zou kunnen vergeten.
Misschien kan Albert die gast opsluiten op zijn jacht en hem ergens op zee laten ronddobberen.

Salvadorii 7 april 2011 12:53

is het grootheidswaanzin of gewoon een zeer verregaande egocentrisme? Is there a doctor in the house? ;-)

Bierke 7 april 2011 12:53

En terwijl zoveel on-nieuws over Laurent in de pers komt zwijgen ze in alle talen over de staatshervorming .. ideaal zullen de heren en dames van lopende zaken denken

Salvadorii 7 april 2011 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bierke (Bericht 5400235)
En terwijl zoveel on-nieuws over Laurent in de pers komt zwijgen ze in alle talen over de staatshervorming .. ideaal zullen de heren en dames van lopende zaken denken

ik denk dat Leterme er anders over denkt hoor... in ieder geval zal het kattengevecht tussen Edelfret en Lorre zal de Belgische staats zijn imago niet echt verbeteren hoor, integendeel...

Bierke 7 april 2011 13:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 5400256)
ik denk dat Leterme er anders over denkt hoor... in ieder geval zal het kattengevecht tussen Edelfret en Lorre zal de Belgische staats zijn imago niet echt verbeteren hoor, integendeel...

Nee inderdaad en 'k ben benieuwd hoe de rating bureaus er over denken.

solidarnosc 7 april 2011 14:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii (Bericht 5400231)
is het grootheidswaanzin of gewoon een zeer verregaande egocentrisme? ;-)

Inteelt.

Xenophon 7 april 2011 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5400063)

Men gaat uiteraard het "Laurent is de slechte, de rest van de bende van Laken zijn de goeden," uitspelen.

Van de nood een deugd maken noemen we dat.

fox 7 april 2011 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5400396)
Men gaat uiteraard het "Laurent is de slechte, de rest van de bende van Laken zijn de goeden," uitspelen.

Van de nood een deugd maken noemen we dat.

Terwijl Laurent eigenlijk gewoon de domme is. (Niet dat de anderen bijster intelligent zijn, maar bon)

Vito 7 april 2011 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 5400385)
Inteelt.

In het geval van Laurent ben ik daar nog niet zeker van, al lijkt hij te goed op Albert.

En er is hoop voor de toekomst: het blauwe bloed wordt aangevuld met de lagere adel (Mathilde) of burgermeisjes (Claire).

Jazeker 7 april 2011 14:50

Laurent is een arrogant, achterbakse en corrupt crapuul. Maar dom kan je hem niet noemen. Moet zowat de meest intelligente van de Lakek-bende zijn.

Jazeker 7 april 2011 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vito (Bericht 5400416)
In het geval van Laurent ben ik daar nog niet zeker van, al lijkt hij te goed op Albert.

En er is hoop voor de toekomst: het blauwe bloed wordt aangevuld met de lagere adel (Mathilde) of burgermeisjes (Claire).

Wat te laag komt wordt door - vergeef me het woord - de penis van Albert steeds ontkend of genegeerd.

fox 7 april 2011 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 5400428)
Laurent is een arrogant, achterbakse en corrupt crapuul. Maar dom kan je hem niet noemen. Moet zowat de meest intelligente van de Lakek-bende zijn.

Ik denk dat je hem zwaar overschat. Laurent is gewoon dom. Met de hakken over de sloot een middelbaar diploma behalen als je prins bent en dat na het afschuimen van verschillende scholen is veelzeggend.

Xenophon 7 april 2011 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vito (Bericht 5400416)

Laurent lijkt op Albert? Sinds wanneer?

Dat hij zeer sterk op die Italiaan trekt waar Paola tien jaar mee heeft geweest is zuiver toeval denk je?

Jazeker 7 april 2011 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 5400438)
Ik denk dat je hem zwaar overschat. Laurent is gewoon dom. Met de hakken over de sloot een middelbaar diploma behalen als je prins bent en dat na het afschuimen van verschillende scholen is veelzeggend.

Hoeveel Chinezen zijn er volgens de houten klaas kroonprins?

Ik heb hier ooit een artikel gezet over de intelligentie van onze prinsjes. Lachwekkend eigenlijk dat men ooit Astrid suggereerden als meer intelligent. Intussen zou iederen moeten weten dat ze het IQ van Filip heeft.

Salvadorii 7 april 2011 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 5400385)
Inteelt.

Tja, als men ervan uitgaat dat Edelfret de Lorre zijn vader is, zou dat kunnen:-)

Jazeker 7 april 2011 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 5400447)
Laurent lijkt op Albert? Sinds wanneer?

Sinds hij al meer dan 10000 vrouwen het bed heeft ingetrokken en zich ook niet veilig het verkeer kan gedragen... Ik noem zomaar wat... Just zijn vaderke.

Salvadorii 7 april 2011 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 5400517)
Sinds hij al meer dan 10000 vrouwen het bed heeft ingetrokken en zich ook niet veilig het verkeer kan gedragen... Ik noem zomaar wat... Just zijn vaderke.

Ja, maar dat kan eerder aan de opvoeding liggen dan zijn dna denk ik...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be