![]() |
2* Stunt van Laurant
Men is aan de weet gekomen dat onze SLIMSTE Prins der Belgen wederom een gaffel van jewelste heeft ondernomen.
Wat heeft het Prinske gedaan ? Hij heeft een Libische delegatie uitgenodigd om naar Belgie te komen en dit om het één en ander te bespreken :-D Volgens de Prins is hij moreel verplicht om zijn steun te betuigen aan de Libiers. De libische diplomaten aanzien dit als een officiele ontmoeting :-D Maar nu komt het !!!!!!!!!!! De Prins was/is bevriend met de zoon van kadafi en men weet niet of het aanhangers van kadafi zullen zijn of de tegenpartij Volgens Laurant doet hij dit omdat hij indertijd znkele bomen in de Libische woestijn was gaan planten en deze moeten hem nog terugbetaald worden:-D Ik begin Laurant echt in mijn hart te dragen:-) Straks in Villa Politica kan je de NOODVERGADERING bijwonen :lol::lol::lol: LAURANT FOR PRESIDENT |
Lach maar. Ik vertrouw die hetze voor geen haar.
|
Citaat:
|
Hij wilt geld terug voor zijn bomen, de sukkelaar. Bang dat Kaddhafi andere katten te geselen heeft en zo'n belangrijke kwestie als die bomen zou kunnen vergeten.
Misschien kan Albert die gast opsluiten op zijn jacht en hem ergens op zee laten ronddobberen. |
is het grootheidswaanzin of gewoon een zeer verregaande egocentrisme? Is there a doctor in the house? ;-)
|
En terwijl zoveel on-nieuws over Laurent in de pers komt zwijgen ze in alle talen over de staatshervorming .. ideaal zullen de heren en dames van lopende zaken denken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Van de nood een deugd maken noemen we dat. |
Citaat:
|
Citaat:
En er is hoop voor de toekomst: het blauwe bloed wordt aangevuld met de lagere adel (Mathilde) of burgermeisjes (Claire). |
Laurent is een arrogant, achterbakse en corrupt crapuul. Maar dom kan je hem niet noemen. Moet zowat de meest intelligente van de Lakek-bende zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat hij zeer sterk op die Italiaan trekt waar Paola tien jaar mee heeft geweest is zuiver toeval denk je? |
Citaat:
Ik heb hier ooit een artikel gezet over de intelligentie van onze prinsjes. Lachwekkend eigenlijk dat men ooit Astrid suggereerden als meer intelligent. Intussen zou iederen moeten weten dat ze het IQ van Filip heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be