Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   koekedoze koekedoze ... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=153726)

Jazeker 7 april 2011 12:54

koekedoze koekedoze ...

Citaat:

Er komt voorlopig geen nieuwe koekjesdoos met het portret van de koninklijke familie. De koninlijke familie heeft koekjesfabrikant Delacre gevraagd de lancering uit te stellen. Dat schrijft De Morgen.

Of de vraag om uitstel iets te maken heeft met de heibel rond prins Laurent is niet meteen duidelijk.

Volgens marketingmanager Gunther Deckers vroeg het paleis twee maand geleden al om uitstel. Het paleis zou eind januari al weet hebben gekregen van de plannen van Laurent om naar Congo te trekken.

"Als het hof belt met de vraag om het project een paar maanden uit te stellen, dan vragen wij niet naar de reden," aldus Deckers in De Morgen.

Bron en volledig artikel

:rofl:

Sus Iratus 7 april 2011 13:05

Ik zou wel een koekdoos willen hebben met de portretten van de belze koninklijke uitvreters en wat illustraties van afgekapte Congoleze handjes.

Txiki 7 april 2011 13:06

De Morgen is één van de meest valse gazetten die er zijn. Het is niet omdat het deze keer gaat over een instelling die ik niet genegen ben, dat ik DM zomaar geloof.

Pieke 7 april 2011 13:07

Koning Filips de Eerste van België

Jazeker 7 april 2011 13:28

Komaan... wat moeten de bommakes nu doen? Albert op hun speculaasje spraypainten voor ze die in hun cichorei doppen?

SDG 7 april 2011 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 5400314)
Komaan... wat moeten de bommakes nu doen? Albert op hun speculaasje spraypainten voor ze die in hun cichorei doppen?

Ja. Ze hebben toch tijd genoeg.

Vlaanderen Boven 7 april 2011 13:40

Citaat:

"Als het hof belt met de vraag om het project een paar maanden uit te stellen, dan vragen wij niet naar de reden," aldus Deckers in De Morgen.
Uiteraard. Het gepeupel heeft de beweegredenen van de superieure nobiliteit niet in vraag te stellen.

Moest er een kotssmiley zijn, ik zou hem nu gebruiken.

Txiki 7 april 2011 13:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven (Bericht 5400339)
Uiteraard. Het gepeupel heeft de beweegredenen van de superieure nobiliteit niet in vraag te stellen.

Maar nee gij, gun die mensen toch hun koekendozen. Die gaan het niet maken, hoor.

Ze moesten verdorie kruisbogen maken met de foto van Fabiola erop. Dat is pas lachen.

lantjes 7 april 2011 14:54

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven (Bericht 5400339)

astemblief zé

Bijlage 79600

Txiki 7 april 2011 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 5400436)
astemblief zé

Bijlage 79600

8O dat is niet eerlijk.... :-(

Jazeker 7 april 2011 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5400341)
Maar nee gij, gun die mensen toch hun koekendozen. Die gaan het niet maken, hoor.

Ze moesten verdorie kruisbogen maken met de foto van Fabiola erop. Dat is pas lachen.

Met een appel erop. Voor minder doe ik het niet ;-)

Txiki 7 april 2011 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 5400552)
Met een appel erop. Voor minder doe ik het niet ;-)

:lol:

Scheet in een fles 7 april 2011 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 5400314)

Ze zouden ze kunnen uitgeven met het portret zonder Laurent, en een aparte sticker van de Lorre in de doos steken voor zij die hem derbij willen plakken.

Jazeker 7 april 2011 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scheet in een fles (Bericht 5400597)
Ze zouden ze kunnen uitgeven met het portret zonder Laurent, en een aparte sticker van de Lorre in de doos steken voor zij die hem derbij willen plakken.

Ik reuk ne commerciëlen tist hier :-D

chris k 7 april 2011 19:13

Is één die iets doet, die werkt tenminste ..de Lore.

De flup durft nergens ergens alleen naartoe gaan...altijd madame mee ...dubbele kosten, waarom?

Die van het ex rode kruis waarom krijgt die geld ?

Mitgard 7 april 2011 21:05

Aan de kant, werkvolk.

Topsnelheid:250 km/u
Acceleratie 0-100 km/u: 4.40 s.
Power: 612 pk
Nieuwwaarde in Nederland: € 317.652,-
Koppel : 1000 Nm @ 2000 tpm
Gewicht: 2140 kg

bgf324 7 april 2011 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 5400236)
:rofl:

Hopelijk brengen ze dan ook nieuwe koekjesdozen uit van de Oranjes. Die koekjes zijn tenminste waard het speeksel in onze mond aan te raken.
http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=GOJG20RQ

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be