![]() |
Enquête Vlaams Crematoriabeleid
Beste,
Om mijn journalistieke opleiding met succes af te sluiten, schrijf ik momenteel een bachelorproef over het Vlaams crematoriabeleid. En hiervoor heb ik natuurlijk 2 minuten van uw kostbare tijd nodig. Als u onderstaande enquête wilt invullen, zal ik u eeuwig dankbaar zijn :) Veel dank en groeten, Bert Enquête: www.thesistools.com/web/?id=186981 |
ingevuld
|
ook gedaan, veel succes en hopelijk een goed resultaat voor uw thesis
|
Wel een rare keuze 8O
|
Done, mij mogen ze in stukken kappen en van mij een frankenstein maken.
|
:) Heel erg bedankt!
|
Done
j |
Done
Jij ben toevallig toch geen necrofiel? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of hun geld terugvragen "Helaba, jullie hadden gegarandeerd dat deze kist zeker 20 jaar schimmelvrij ging blijven!" |
Citaat:
Een dure kist verkopen en een appelsienen-kist(of geen kist) de oven inschuiven.... Zo kan die dure kist weer duur verkocht worden: dubbel winst. |
Citaat:
|
Ingevuld.
|
Citaat:
(gouden of zilveren tanden, ringen, heup-prothesen in edelmetaal enz.) Eindigen in zo'n "potje" vind ik ook maar niks hoor. Kan er niks aan doen, 't is wat triestig zo'n urn. Ik weet wel: gedaan = gedaan maar die geachte alleen al :) Als ik mag? De echtgenote van Helmut Schmidt(ex-bondskanselier Duitsland) had een mooie verklaring als het ging over God of het hiernamaals. Ik zei dus gedaan=gedaan maar zij dacht er anders over en ik kon ermee leven. Ze had het over de moleculen als restanten van ons... Die blijven en zullen er altijd zijn. In feite gaan we dus niet verloren ;) Toch een troostende gedachte. |
Protestanten zijn geen christenen blijkbaar
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Beetje luguber om die op voorhand opzij te zetten natuurlijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be