![]() |
SP.A-standpunt
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Bizar dat N-VA en SP-a mekaars plan afbreken met als voornaamste argument dat de boekenprijs zal stijgen.
Wie liegt? Hoe goedkoper de boeken, hoe beter, zou ik zo zeggen. Of prioriteiten stellen:
En dan nog heel wat kloterij waar mensen hun zuurverdiende centen aanhangen, die misbaar zijn wanneer men zich écht af en toe een boek wil aanschaffen:
Let op, ik veroordeel geen van bovenstaande bezigheden of consumptieartikelen, noch acht ik ze minderwaardig aan boekenbezit. Ik wil enkel aantonen, dat wie dit echt wil, zich vaker dan hij denkt een boek kan permitteren. Niemand hoeft te zanikken dat een boek onbetaalbaar is. En wie het tóch te duur vindt: huppakee naar de bib :!: |
Ik ben boekenfreak. Ik lees boeken in de bib en waren ze goed, dan komen ze als mijn budget het toestaat ook in de thuisbib.
wat mij betreft moeten de boeken zo goedkoop mogelijk zijn. Of dit kan worden bekomen door een vaste boekenprijs, dat weet ik niet. En aangezien ik dat niet weet, stem ik ook niet. |
Ik ben helemaal geen boekenkoper, meestal spring ik eens binnen in de bib, maar wat mij het beste lijkt is dat de boeken zo goedkoop mogelijk worden gehouden, 't leven is zo al duur genoeg, en ik drink dan liever een pintje bij een uit de bib geleend boek.... :lol:
|
Van de liberalen van NVA kan ik nog begrijpen dat ze er geen behoefte aan hebben om lage prijzen te betalen, goedkope boeken passen niet in hun ongelezen bibliotheek.
De agalevers begrijp ik al vele maanden niet meer. Niettegenstaande de SPASTEN steeds meer naar rechts opschuiven nemen ze hier toch een behoorlijk standpunt in. Waarom worden er geen boeken meer in pocket-formaat uitgegeven, op wat beter krantenpapier. Waarom worden er ons zoveel bef-boeken opgesolferd? Ik geef toe, ik lees geen romans meer, ik heb er geen tijd voor. Ik heb hier wel meer dan 1000 boeken, over zoekenschap (nu wetenschap genoemd), filosofie, godsdiensten, natuur enz. Het overgrote deel op de prongelmarkt gekocht. Veel van deze boeken worden nu niet meer uitgegeven omdat blijkbaar maar zeer weinig mensen nog in staat zijn dergelijke werken uit te geven. Wat de prijs betreft: hij zou dus vast mogen zijn indien hij niet meer bedraagt dan 1 BEF per bladzijde, daarboven is hij vrij en zullen de bourgeois er meer voor moeten betalen. Akkoord ? En voor een aantal "vrije beroepen" en zwarthandelaars blijft er dus nog een goede belegging over (voor een gering deel van het zwart geld). Gerard Golsteyn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be